Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Po přečtení Vašeho blogu jsem s dneškem taky naprosto spokojenej! R^

2 0
možnosti
LI

;-DOd smíchu jsem dostala až mezižeberní křeč, báječnýR^

1 0
možnosti
JP

Ježišmarjá, křeče? Tak já příště uberu:-)

0 0
možnosti
JN

Moc děkuji za velmi čtivou a bohužel brutálně pravdivou analýzu naší současnosti. :-);-D:-(

1 0
možnosti
JP

Brutálně pravdivý, to já jsem rád, díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

M49a43r19t10i59n 10T69a85u81š

24. 4. 2021 14:37

Šel jsem do toho s obavami, Váš blog neznám, ale pobavil jsem se třeskutě, dík.;-DR^

1 0
možnosti
JP

Tak to jsem rád, a vítejte kdykoli zas.

0 0
možnosti
MF

Úžasná sranda velkolepá, děkuji! Já tu naši současnost vidím podobně a těším se na světlé zítřky, moje heslo s Pyjáty na věčné časy a nikdy jinak!

2 0
možnosti
JP

Věčné časy někdy přecházejí na nevděčné časy poměrně rychle:-)

1 0
možnosti
MD

Pane Prouzo... smekam klobouk. Takto jsem se uprimne nezasmal od doby, co jsem poprve videl Monty Python`s Flying Circus. Zaslouzena karma a moc dekuji :)

7 0
možnosti
JP

Já montuju Pythony do všeho:-)

1 0
možnosti
Foto

Pan autor asi chce aby si ho dala BIS do jedné složky s pane Větvičkou. Ne ne ,oni si na vás založí novou. Jo a všechny 4 Gripeny jsou zrovna na servisu .Tak Migy musí počkat.

3 0
možnosti
JP

Zpívám pro BIS společně s Pepou Melenem: Né, složku né, já jsem v tom nevinně, tak prosím složku ne. A k těm stíhačkám-platí pravidlo: Jsou-li diplomati mimo mísu, nedávej gripeny do servisu.

9 0
možnosti
MP

Uz se nemuzu dockat, kolik jidlonosicu naplnis ve tretim dile, Josefe! A na tvuj druhy roman se taky moc tesim! S dneskem jsem naprosto spokojenej. Na tvoji pocest si vecer ohreju pizzu Giuseppe. ;-DR^

3 0
možnosti
JP

To abych si dal recipročně na tvou počest pohankovou kaši:-) Ve třetím díle Božích mlýnů si jednu scénu určitě vychutnáš, nebudu prozrazovat.

3 0
možnosti
PC

Vynikající satira! R^;-)R^Už dlouho jsem se tak nenasmál...

A samozřejmě karma.

7 1
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik