Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Původně jsem myslel že se na "akci" ve Vrběticích podíleli dva agenti, tak že to mohl být jen Čuk a Gek. Ale pak se zjistilo že jich bylo více. Takže to teď vypadá na Timura a jeho partu. Arkadij by měl radost. No nevycházím z údivu.

12 0
možnosti
JP

Základní postulát, takzvaný McCarthyho politický teplotní paradox, zní: Chceš-li studenou válku, musíš pořádně zatopit pod kotlem.

13 0
možnosti
MK

R^R^R^ Super, díky. Vtipně výstižné. Minul jste se povoláním, měl jste být (nebo ještě budete ?) spisovatel.

4 0
možnosti
JP

Jeden román už jsem přeci jen vydal, píšu druhý. Tak možná ano:-)

3 0
možnosti
LV

Když jsem Vás naposledy viděl, jak jste si šel na roh do špeluňky s kastrůlkama pro drobný, nenapadlo mě, že máte takový vidění světa. Za mě R^ a karma.

4 0
možnosti
JP

Když vidíte svět přes kastrůlky s drobnejma, nemůžete mít komplexní vidění světa skrz pětitisícovky jako moudří vládci světa:-)

6 0
možnosti