Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josefe, fakt zase dobrý! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Já se tady směju jak pako.;-D;-DR^

To se ti fakt povidlo!

2 0
možnosti
RJ

;-D žádná nadsázka, všechno je pravda...R^

9 0
možnosti

J16a89n 64Š91e72s32t90á80k

30. 11. 2022 10:05

Jakmile to přidají do Vyhlášky, bude z Vás bohatý muž!

4 0
možnosti
JP

Zatím jsem, bohužel, stále neplaceným poradcem magistrátu pro dopravu. Je to do nebe volající.!

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Pravidlo number one: PRAŽÁCI JEZDĚJ ZÁSADNĚ NA ČERVENOU, NA ZELENOU STOJEJ, NEB DÁVAJ PŘEDNOST PRAŽÁKŮM, JEDOUCÍM na červenou!;-)

15 0
možnosti
JR

J38a14n 96R12á10ž

30. 11. 2022 12:45

Zjistil jsem, že zvyk nezastavovat, když se na semaforu rozsvítí červená je v Praze zřejmě ustáleným pravidlem, neb když jsem já buran na červenou zastavil, nastěhoval se mi do kufru MB Pražáka a já vyslechl nadávky, co brzdím a že je to moje vina. Naštěstí měl poškozených chladič, takže neujel a přivolaní policisté mu rozumně vysvětlili, kdo je vinen!

3 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik