Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

Docela brutus. Já jsem po Evropě autobusem několikrát jel, ale to bylo zpočátku proto, že jsem byl mladý a smrděl korunou a na lepší způsoby dopravy už nebylo. Bylo to utrpení. Pak už na lepší způsoby dopravy bylo, ale zase se pravidelně jednou za rok sešla větší parta přátel na týdenní dovolenou v Dolomitech a autobus byl nejlepším způsobem dopravy té party. Brali jsme takový bus, kde bychom nebyli jako sardinky i za cenu toho, že nějakých 10 míst nebude obsazených. Šoféři nám byli vždycky plně k dispozici, protože jsme si autobus platili sami a cesty plánovali také sami. Kam jsme chtěli, tam nás odvezli, přestávky nebyly problém, jen se ty cesty musely plánovat s ohledem na tachograf a povinné přestávky řidičů. Ale vždy jsme se se šoféry domluvili a vše bylo v pohodě. Na oplátku jsme je brali s námi na výšlapy do hor a na potlachy večer v kempu u krbu ve společenském sále. Dodnes vzpomínám na pekloguláš, který nám jeden z našich řidičů navařil, pikantní, hustý, masový s bramborami, po celodenní hřebenovce mě postavil zase na nohy.

Pak už jsem po Evropě létal, jezdil v posteli (v lůžkovém vagonu) nebo svým autem, veřejným autobusům se snažím vyhýbat.

0 0
možnosti
JP

Také jsem zažil moc fajn řidiče, abych tu nebyl jen za kritika volantového cechu.

0 0
možnosti
Foto

Na obranu řidičů, je to velmi těžká práce. Vezete 50 lidí, každý chce něco jiného a myslí si, že mu ten bus patří. Několika hodinová zdržení na německých dálnicích a následující nervozita řidičů je pochopitelná. Vzpomenu španělskou policii, která dostavila autobus 3 minuty od hotelu. Takže firma musela na 3 km zajistit převoz místním autobusem, řidiče málem zavřeli, obrovská pokuta v hotovosti, protože tehdy ještě putovaly peníze týden a zítra bylo nutné klienty odvézt domů a autobus parkoval u policie jako zástava.

5 0
možnosti
FM

V roce 1982 jsem jel Greyhoundem z New Yorku do San Francisca non stop. Bylo to super. Za tri tydny zpatky; bylo to bez problemu. Tenkrat vsak byl Greyhound jeste vporadku, nyni je to horsi.

0 0
možnosti
JP

Tak už ani Amerika není, co bejvala...

0 0
možnosti
VV

Vás žeru , ( je mi 70 ) chechtam se . Dík

0 0
možnosti
JP

Ani bych se moc nezlobil, kdybyste mě - tak 30 kilo - ujedl. Můžu to tak nechat?:-)

1 0
možnosti
GG

Kdysi dávno jsem tím žlutým taky jela, z Milána do Prahy. Letadlo je ale rychlejší a levnější a auto zas pohodlnější. Takže, doufám, snad už busem nikdy nebudu muset.

0 0
možnosti
JP

A když někdy přece jen busem budete muset, že v busu nikdy nebudete muset:-P

0 0
možnosti
ZS

;-D

My jsme zažili situaci, kdy řidiči prostě rozhodli o změně fakultativního zájezdu, naštvali 30platících lidí a nakonec jsme zjistili, že jeden z nich měl narozky a hodlal je řádně oslavit a rozhodně mu náš zaplacený výlet byl šumák. Což z něho vypadlo druhý den při kocovině.

Jak nejsem kverulant, tak tentokrát jsem tvrdě vyžadovala peníze zpátky.

Musím říci, že to byl jediný negativní zážitek, jezdíme na poznávačky, což znamená přesuny busem sem tam a vždy k plné spokojenosti.

5 0
možnosti
JP

Také nemám víc negativních zkušeností, sjezdili jsme autobusem s tanečním souborem půl Evropy a v pohodě. Ale řidič byl náš známý. Když se jeden tanečník pozvracel z okýnka na celý venkovní plášť busu, jen zastavil, dal mu do ruky smeták a kýbl - a šůruj, opilče. S úsměvem.

0 0
možnosti
JV

Tak nevím, asi jsem jel s jinou společností. Autobus žlutý, záchod perfektně funkční, časté přestávky, televize, občerstvení, do Říma jsme dojeli v pohodě. Je pravda, že jet s jednou německou (Flexibus?) společností do Krakova bylo jako o život, ale nakonec jsme nehavarovali. Cesta zpět se žlutým byla naprosto v pohodě. Ale vlak je vlak, jenže nejezdí do Itálie za rozumnou cenu.

2 0
možnosti
JP

Také jsem snil o vlaku, třeba i spacím vagónu. Člověk večer ulehne v kupé do peří a ráno se probudí v cílové destinaci do růžova vyspinkaný. Mrknul jsem na ceny - a hned mě ty sny přešly.

3 0
možnosti
RJ

;-D Pobavilo.

Jen bych měl jednu technickou. 22 hodin se ve dvou řidičích dá ujet na samé hranici legálnosti a to ještě musí být ty dvě hodiny přestávka. Proto ten spěch od řidičů, taky by se mohlo stát, že by zastavili někde mezi Mnichovem a našimi hranicemi s tím, že jsou "vyjetí".

Ony naše "dopravní" společnosti brečí, že nemají řidiče ale na druhou stranu při jejich zacházení s nimi se nemůže nikdo divit.

11 0
možnosti
JP

Přesně tak, ten hodný z obou řidičů mi sdělil, že za porušení povinného odpočinku je pokuta 100 000! A když způsobí nehodu, tak rovnou do čučáku. Jejich kolega prý sedí:-( Není všechno černobílé, jezdí někdy kvůli firmě na hraně.

2 0
možnosti
IL

I52v92a49n14a 24L78a86n53c21e

21. 6. 2022 13:59

Vy jste mě opět pobavil ;-D;-D;-D. Asi jste se setkali s řidiči, kteří usilují o to, aby i oni mohli pracovat z domova a ne se handrkovat po světě v nepohodlném autobuse. A tak vás cestující trestali, možná už se s nimi víckrát na dovolenou nevydáte a oni konečně usednou k počítačům a budou pracovat z domova.

0 0
možnosti
JP

Zdravím, Ivano, i já budu teď dlouho cestovat jen on line. Hned po návratu z dovolené jsem v TV shlédl reportáž, jak řidiči autobusů teď chybí všude. A tisíce. Asi musí brát každého, kdo ukáže, že má obě ruce a nohy.

1 0
možnosti
PM

P33e88t21r 68M92a64n56d41a

21. 6. 2022 13:50

No a co kdybyste napsal , jaký dopravce vás vezl.

2 0
možnosti
JP

I antireklama je reklama, tu bych jim dělal nerad.

2 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik