Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^A všiml sis, že toto je tvůj jubilejní dvoustý blog?:-)

0 0
možnosti
JP

??? Ty jsi ale všímavá, já to úplně přehlíd.

1 0
možnosti
JF

George Sandová, ano, ta s Frederikem Chopinem, je - údajně - autorkou výroku, že žena a muž se nikdy nemohou dohodnout, protože oba chtějí něco úplně jiného - žena muže a muž ženu. Všechno už, pane Prouzo, tu kdysi bylo ... ale naštěsí je suchá každá teorie a věčně je zelený strom života, bo jinak už bysme tu nebyli! ;-)

0 0
možnosti
PP

Mě zaráží spíš fakt, kolik-že to lidových písní je o pr.ání.

0 0
možnosti
JK

No a o čem by měly být ? O práci se začaly skládat až v 50. letech. ;-)

6 0
možnosti
PB

..... bych doporučoval "narychtovat tri dubové kýje,- s jednim budu ženu bici a s tym druhym dzeci,dzeci, moje dzeci,- a s tym tretim kyjačiskom pojdem na zalety!",- ......... jasnější definice harmonického svazku snad ani neexistuje;-D!R^

2 0
možnosti
JR

J75a37n 81R62á69ž

14. 9. 2021 15:41

Přijmout jako fakt, že ženská logika (až na výjimky) je rozdílná od mužské, a samozřejmě to platí i naopak, respektovat to a vzájemně se tomu přizpůsobit, je jediná možnost k udržení dlouhodobě funkčního vztahu.

PS. Když jsme to spolu s manželkou začali "táhnout" , všechny tipy známých byli, že to vydrží max dva roky, jak jsme byli jako oheň a voda (spíše povodeň) a oba silné individuality . Ale už je to 55 let, co jsme spolu a to jen díky tomu, že jsme oba respektovali vzájemné rozdíly v logice myšlení a rozdílnost přírodou dané úlohy muže a ženy ve společné domácnosti. I když to bylo mnohdy hodně o trpělivosti, toleranci a oboustranné vůli udržet vztah.

9 0
možnosti
ND

Tak jsem si to přečetla, dobře jsem udělala, že jsem poslechla rady, viz u mého prvního vstupu.

Měla jsem tušit, že autor je šprýmař, povedenej, dal si s tím práce dost, tak jsem alespoň klikla, ale to co píšu dole pořád platí :-).

Jinak mám námitku s tou Moravou to znám takto:

Kdyby byla Morava jako je Slezko

dala bych ti huběnku až by to plesklo

ale že je Morava malučká

ošidila dcérečka synečka

ale že je Morava malučká

ošidila dcérečka synečka

0 0
možnosti
JP

Medaili za statečné čtení, paní Naďo. K námitce: srovnání s Vídní je jen jiná sloka stejné písně.

3 0
možnosti
Foto

Dost odborný rozbor:-), ovšem taky dost vtipný a za něj R^

4 0
možnosti
JP

Á, zase jedna odvážná, co dočetla až do konce. Zdravím, Zuzano. Na mou omluvu dodávám: to ne já, gentleman, to Úprtěka misogyn:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS