Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

V principu s vaším pohledem souhlasím a taneční ukázky jsou hezké. Jen jsem nikdy nechápal ono kategorizování. Nejsou žádné generace (mládež, důchodci...) coby homogenní kategorie. V každé generaci jsou nejrůznější lidé v horizontálním i vertikálním členění, tedy co do rozmanitosti i co do kvalitativní gradace. A v každé generaci převažují ti dobří, čehož důkazem je, že společnosti fungují a negativní jevy jsou v menšině, proto jsou zajímavé pro média (informují o tom, když vykolejí vlak, nikoli o tom, když dojede v pořádku do cíle).

No a k těm bulvárním záležitostem. Pokud člověk sleduje média, jistě se nejde bulvárním záležitostem zcela vyhnout, ale člověk si může vybrat, jestli je bude či nebude aktivně vyhledávat. Třeba show Like House, nebo jak se to jmenuje. Vím z programů, že to v televizi běží, ale nikdy mě nenapadlo, abych se na to díval. Jsem už dost starý, abych odhadl, o co v takové show půjde.

6 0
možnosti
JP

I já jsem tušil, co na mě v Like House čeká, ale zvědavost vysloužilého dramaturga zábavy mi nedala nenakouknout. A k té rozmanitosti: v té videoukázce visí nad tanečníky nápis Unity is diversity. A sám článek vlastně i upozorňuje na chybnost generačních generalizací. Opravdu ne všichni Skoti jsou držgrešle a všechny blondýnky naivní a hloupoučké. Jen v médiích to občas tak “vyzerá”.

0 0
možnosti
JJ

Pod Váš blog se podepisuji se vším všudy,moc pěkné počtení.Díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik