Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nákladních aut plné silnice, stále více letadel, velkých lodí, to je znečišťování ovzduší.

Já topím plynem, ale co je to platné, když ostatní kolem pevnými palivy, oni dostali dotace na kotel a já mám o deset procent vyšší náklady na topení.

Kocourkov, nikdy nebude líp, protože se vše řídí podle zisků a ti co mají hodně, potřebují ještě víc. Ekologie obstojí jen jako téma k rozhovorům, ne k řešení.

2 2
možnosti
JS

Soused vždycky přiložil do kamen petku a mnul si ruce, jak zatopí Zeleným. Je to nejen o penězích, ale i o lidské hlouposti.

4 0
možnosti

je mi <15 let, a rozhpdne si nemyslim, ze jste mi skazili zivot/detstvi/cokoliv.

11 0
možnosti
PB

Souhlas, souhlas od ekoprasátka. Jen s jedinou výhradou - nějak autor opomenul chemizaci zemědělství, včetně řepko-kukuřičné zhovadilosti dneška.

3 1
možnosti
JN

Těžko hádat co máte na mysli pod pojmem "chemizace zemědělství" .. Ale pro základní informaci. Zkuste vyhledat informace o tom, co je to například takový Haberův-Boschův proces a pak zkuste spočítat kolikpak lidí by na tom našem světě přežilo bez , jak Vy říkáte, "chemizace zemědělství". Budete překvapen ..

2 0
možnosti
JK

Mám z toho takový pocit, že základní potřebou lidstva je válka. Když se nechrastí zbraněmi tak aspoň zelenou větví. Základem je nesmiřitelná nenávist mezi tábory zakopanými na pevných pozicích. Tedy nenávist virtuální živená křiklouny z obou táborů. S dětmi si s radostí zajdu na pívo (víno) a probereme spoustu důležitého i úplné pitomosti a u toho se chováme ekologicky neb pijeme ze skleniček a ne kalíšků. Jo ještě se mě neptali, jak jim předám planetu a já se ještě nevytahoval, jak skvěle jsem ji pro ně vytunil. Bych si připadal jako blb.

3 0
možnosti
JP

Mám to se svými dětmi podobně, kdyby mi chtěly vyčítat, jak jsem jim zkazil počasí, asi bych se hodně podivil. A já jim zase nezdůrazňuju, jak jsem se nadřel na jejich výchově, výživě, ošacení, vzdělání... i na té ochraně přírody. Netlím v zákopech klimatické války, jen jsem shrnutím pár faktů chtěl něco sdělit vypjatým klimaalarmistům, kteří ty zákopy, nevím proč, kopou. Ačkoli už dávno víme, že kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.

8 0
možnosti
Foto

Karma jak Brno R^

Jsem ročník 1964, takže jsem toho zažil už spoustu a můžu s Vám jen souhlasit.

21 0
možnosti
Foto

Velká karma pane autore, vážně nemám co dodat! R^ A vítejte do Klubu rentiérů České správy sociálního zabezpečení (já si tamtéž spokojeného stáří užívám již pátý rok, pouze to zdraví mi žel již sedmý rok neslouží). 8-o

14 0
možnosti
JP

Nějak mi ten klub rentiérů nefunguje, správa mi dosud neposlala důchod za tři měsíce. Kdybych se na stát spolehnul, že mě bude živit, už bych umřel hlady či byl odkázán na milodary dětí:-)

5 0
možnosti
JS

Dovolte mi připomínku ke generaci, která udělala pro ekologii více než kdy která jiná předchozí ( udělala mimochodem i hodně chyb odlišných od těch předchozích). Proč by také předchozí generace zaváděla opatření, která nepotřebovala? Popelnice u každého domu, nejen na návsi a se skládkou v lese? S postupem času lidé začali v továrnách vyrábět levně a sériově, nikdy předtím toho nebylo tolik, co by vyhodili. K čemu by předtím potřebovali tolik popelnic? Sběrné dvory? Popelnice na tříděný odpad jsou jen důsledkem nového životního stylu, který mnozí dříve nekriticky a nadšeně přijali. Supermarketový model, vodu v petkách, každých deset deka salámu na plastovém tácku, věci bez trvanlivosti, neopravitelné, na jedno použití. A tak během let vznikl celý byznys s odpady a celá filosofie o tomto tématu. Bezolovnatý benzín? Dokud nenarostl automobilový průmysl a provoz na silnicích, nebyl potřeba. Další a další generace budou vytvářet s rozvojem průmyslu a odlišného životního stylu spoustu problémů, které nezamýšlely nebo ignorovaly jako nedůležité, vymýšlet řešení a napravovat je, jak jim budou přerůstat přes hlavu ;-) a někteří si prostě zanadávají, jako Gretka. Takových je v každé generaci... Jen má dnes víc prostředků, jak být slyšet.

10 2
možnosti

A komíny v té době nekouřily? Na vesnici možná byly popelnice jen na návsi, ale ve městech už jsou hodně generací naprosto běžné jen z toho prostého důvodu, že sloužily kromě jiného také k vyhazování popela z kamen.:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik