Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38a87k61u58b 46H32o46z68a

3. 12. 2019 12:17

Minulost dožene každého. Já se dokonce ženil ve školce. Nyní se za to nevýslovně stydím. :-( Jako pokání dvacetkrát odříkám Grétanáš.

2 0
možnosti

Já si zase ve školce hrál s holčičkami na doktory. Měli jsme tam takový pěkný zdravotnický kufřík s injekcí, fonendoskopem a teploměrem. Vyšetřoval jsem, injekce píchal, srdíčko poslouchal, jedna zvrácenost vedle druhé:-)

1 0
možnosti
Foto

Josefe, písni mi sem Tvůj mail, nebo mi napiš na můj mail, nebo mobil.

Asi došlo k nějakému šotkovi ohledně toho srazu a moc mě mrzí, že zřejmě mou vinou jsi nemohl dorazit.

0 0
možnosti

Mail je majurasana@seznam.cz. Šotek se vloudí, tak snad příště.

1 0
možnosti

No jo naše hříchy nás pronásledují,jako šefa sněmovny na stole s kytarou:-) karma za pěkný čtení R^

4 0
možnosti

Kdo chce psa bít, hřích si vždycky najde. A ve věku mobilů, mailů, blogů, internetových diskusí a chatů už by v tom byl čert, aby se na “zájmovou osobu” něco k nakydání nenašlo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS