Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josefe, prosím, mohl bys mi napsat? Zmizel mi kontakt na tebe.

Dík.

0 0
možnosti
JK

J14o80s50e95f 68K15l15a41t

15. 9. 2019 21:26

Výborné, připadá mi jako bych to už někde zažil

1 0
možnosti
JH

Móc hezký čtení.

1 0
možnosti
Foto

J92a49n 20Š85i22k

15. 9. 2019 12:37

Nejlepší příběhy píše sám život. Ta věta je sice ohrané klišé, ale je to tak :-) Karma a hezký zbytek neděle přeji

0 0
možnosti
AG

Hezké čtení, pobavilo. Ovšem nejvíce mně zaujala věta: ...můj pověstný Bácsiho guláš, který se zahušťuje jen několika kily cibule..., nebyl by recept? Google zklamal.

0 0
možnosti
JP

Bácsiho guláš: 800 g cibule (!), 3 stroužky česneku, 1,2 kg hovězího (šál či plecko), 4 lžíce sádla nebo oleje, 5 lžic sladké papriky, vždy 1 lžička majoránky, tymiánu a kmínu, 1 lžíce octa, sůl, mletý pepř. Na kostky cibuli a česnek, maso na středně velké kousky. Zahřát tuk, osmažit na něm cibuli dohněda.Česnek, majoránka, tymián a kmín, 3 lžíce papriky, zarestovat. Přidat ocet a 10 lžic vody. Přidat maso, osolit, opepřit, zamíchat, přiklopit pokličkou, zmírnit oheň a dusit 1 a půl hodiny. Přidat zbylou papriku, povařit, vodou zalít, jen aby maso nečouhalo. Dovařit 15 min na mírném ohni.

Žádné zahušťování, guláš je skvělý, omáčka “skleněná”, hustá. Dobrou chuť, pane Alojzi.

0 0
možnosti
Foto

Nežerou nic než dobroty.;-DR^;-D

0 0
možnosti
JP

Je to stejný rozdíl jako mezi gurmánem a gourmetem, Klárko, tedy jakýmsi lahudlařem a lahůdkářem. :-)

0 0
možnosti
Foto

Milé povídání, Josefe:-)R^ karma jako kýbl špaget;-D

0 0
možnosti
JP

Dík za špagetovou karmu

do talíře si ji narvu

Po chutné těstovině

zavíří se v hlubině

(žaludku)

1 0
možnosti

Josefe, mám ráda lidi, a zvlášť mužské, kteří drží slovo. Nejen, že jsi napsal blog, ale je opravdu exceletní a rychle. Četla jsem to téměř bez dechu, a pořád se usmívala. To je přesně to, co jsem si přála.

Pravda...s tím líčením na stařenu problém nemám, ale do baletky mám asi tak daleko jako vocaď pocaď:-)) Ale to stravování u tebe bych si dala líbit. Ne to sushi, ale to, co jsi připravoval sám.

(Jsi mi připomněl skvělé období, kdy Stáťas vystupoval o prázdninách na Žofíně, střídal se s Lučnicí. To byla paráda! V té době jsem na Žofíně pracovala a moc jsem si ta vystoupení užila).

3 0
možnosti
JP

Mě na konzervatoři pro lidový tanec získali manželé Rejškovi z Vycpálkova souboru. Nikdy jsem pak nezažil tolik energie, kolik z jednoho páru může sálat. I když jsme po jejich výuce lezli po čtyřech, z nohou měli “mateníky“, z rukou “pod šable” a mozek nám cifroval v rytmu zběsilého čardáše. No a vystoupení Sťáťasu a Lúčnice, to musela být vražedná kombinace, i skupina Elán ví, prečo každý chce tanečnice z Lú-, z Lúčnice:-)

2 0
možnosti
MP

To jsi mel jeste dobre, Josefe, ze jsi obsluhoval tri rozjuchane baletky v rozpuku. To ja ve svem zamestnani nekolik let obsluhoval desitky baletek, ktere byly zestarene asi o 60 let, ale nemusely se kvuli tomu licit ani minutu. Jezdil jsem kvuli nim na nakupy do lekarny a na okruzni jizdy po nemocnicich, kde jsme byli peceni vareni a kde uz jsem si tykal s personalem. Misto instace jsme listovali lekarskym repetitoriem a misto televize jsme sledovali krevni tlak, pulz, saturaci, vydej tekutin, cetnost i konzistenci stolice, stav zubni protezy a invalidniho voziku, pocet inkontinencnich plen ve skrini a kasovitost stravy. Dneska "diky" tomu cely den hledim z okna nebo krmim holuby, popripade procitam letaky hypermarketu nebo faktury od tzv. smejdu a premyslim, ze by mi prospelo, kdybych sel pracovat na novorozenecke oddeleni. Hezkou sobotu ;-DR^

3 0
možnosti
JP

To novorozenecké oddělení, nevím, nevím, Michale. Nadále bys kontroloval počet plen ve skříni, výdej tekutin a stolice, tlak, puls... A navíc by tě přitahovala ňadra, občas bys hodiny prořval, cucal si palec, sledoval napínavý seriál Teletubbies a chtěl spát v inkubátoru.

5 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik