Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

S potěšením kvituji, že jste akceptoval mou přímluvu za láhev vodky místo vody v diskusi pod blogem pana Pohanky. Jinak samozřejmě karma jako hrom. R^R^ Teď už jen zbývá počkat, jak to okomentuje vaše druhé já - pan Řeháček.:-)

3 0
možnosti
JP

Ano, ta inspirace je takovým pozdravem pro vás. Někdo krade nápady, jiný vodku, já obojí. A na mé alter Řego budeme muset počkat, teď vystrčil nové tykadlo matykadlo, tak bude vyčerpán.

4 0
možnosti
Foto

Tedy, skládám poklonu. Proč já Vás nečetla? Jste úžasný, vážně. Super, karma zvýšena a moje odvaha jít do humoru ještě více. Takže mám co dělat, abych si přečetla i Vaše ostatní články. Díky moc.R^R^R^:-)

3 0
možnosti
JP

Já bych, Katerino, dokonce upravil dřívější laskavé heslo “S úsměvem jde všechno líp” na dnešní aktuálnější “Jen v krustě humoru obalen přežiješ další perný den”. A tím se řídím. Cestou do pekla volám Hyjé, srando a do pekla bičem satiry práskám, až je veselo na kozlíku.

2 0
možnosti
MP

Obetoval jsem vam poledni pauzu, resp. obed, kdyz uz jste kvuli Frakci rakvove armady nevyspaly, takze: clanek mi rozKMETal srdce radosti a vzrusenim Je naprosto seniorzacni! Vubec nechapu, proc vas jeste nepozvali do poradu Stár dance - kdyz geronti tanci svateho Vita. Tu drobnou nepresnost ohledne salamu, ktere jste se dopustil, mam na salamu, takze pouze pro poradek: nejoblibenejsi a zaroven jediny salam pro duchodce vzdycky byl, je a bude Senior! Ale to je burt. PETka z Moravy, co jsem vam poslal za knihu, byla naprosto dostacujici, protoze pro Prazaka. Nicmene jsem opomnel, ze pochazite z Moravy, takze slibuju, ze az mi poslete Kloubni nahradu a ja budu uvazovat, co na revanz, rozhodne si v duchu reknu: "Ne, PETku ne!" A poslu vam misto toho kvalitni a vyzraly Senior s uslechtilou plisni na povrchu, kdyz uz jsem ten povrchni zvanil. Dekuju moc blogeronte Choseniore, jste u me jednoznacny vitez v mistrovstvi sveta v seniorboxu. Vas prvni ctenar ze tri ;-DR^

4 0
možnosti

No toto! Kam se to cpete, Michale?:-)

Nejste Vy skrytý polytyk? Ty jsou taky všude první.

1 0
možnosti
MP

Jenze ja nedelam sestnactku, abych si mohl precist vas blog, takze zatim jen takto: ANO, ROZHODNE TO STALO ZA TO!!! PEPO, DEKUJEM!!!!;-DJeste se v podvecer vratim R^

2 0
možnosti
MP

Pardon, toto mela byt reakce na Josefa

0 0
možnosti

Ty můj skvělý Josefe, Josífku, José!

Za tohle tě fakt miluju!:-)))

Jo, ještě, že mě Míchal vyhecoval ke skandování.

Už jsem se dlouho tak nepobavila.

A korunovala to ta zmínka o netrefě do roury. Teď pucuju pracně obrazovku mobilu:-)))

Suma sumárum...díky, že jsi nás vyslyšel.

4 0
možnosti
JP

Nebylo kam utéct, Marie. Zahnali jste mě do kouta. Ale tohle mi nedělej, teď budu muset čistit displej já, protože po něm teče má mužská ješitnost. A to nejde dolů ani čističem "skvrn a špíny se zbavíš."

4 0
možnosti
JH

J49a57k92u87b 81H42o20z29a

9. 5. 2019 11:10

Neměl jsem u toho obědvat, neměl...

Ale teď vážně, tohle byste měl poslat jako sci-fi povídku do příštího ročníku "Ceny Karla Čapka". Ostudu tam s tím neuděláte a kdo ví, třebas se i dočkáte nějakého ocenění, případně zařazení do sbírky "Mlok".

http://www.fandom.cz/index.php/ck

1 0
možnosti
JP

O Ceně Karla Čapka jsem vůbec nevěděl, díky za info. Mám pocit, že můj život je celý trochu sci-fi, tak bych tam asi opravdu zapadl. A do sbírky Mlok? To zní ještě lákavěji, já totiž jako mlok i trochu vypadám.:-)

2 0
možnosti
Foto

V rychlosti, s nohama v tanečních botkách na chvilku nataženýma na židli přelítám metodou rychločtení "Z" text. Čtení po slovech a větách si musím ponechat na dobu mezi koncem párty a kuropěním. Ale vrátím se. A nastuduji rovněž operační program Tichá vzpomínka. Domnívám se, že by mohl dobře posloužit na vybudování automatizovaných odpočívek na hřbitovech.

Zatím aspoň karma, ať tady po sobě nechám nějaký nepořádek.

3 0
možnosti
JP

Reaguji citátem z krásné literatury: Vrať se, vše odpuštěno!

2 0
možnosti
MP

Mily blogeronte, jsem v praci a jen jsem si vsiml, ze jste podlehl nasemu natlaku a chrochtam blahem, jste lepsi nez prouzac!!! Vycerpavajici komentar si necham na odpoledne, nemohu si ted clanek ani precist. Ale zamiloval jsem se do prijmeni Prouza!!!;-DR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Já také. Váš blog je vtipný, ale Prouza je Prouza;-D

3 0
možnosti
Foto

Zapomněl jsi na svou další věrnou čtenářku, proto jsem hodně váhala nad kliknutím na karmu;-D

Ale je to famózní blog;-DR^

3 0
možnosti
JP

Nezapomněl, ale ty ses nátlakové akce pod blogem Michala Pohanky nezúčastnila (což chválím), tak proto.

2 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik