Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J89i74ř44í 77T55o57m86á55š

15. 10. 2018 13:41

Kdo šetří hůl, nenávidí svého syna. J. A. Komenský

0 0
možnosti

Vnimam to jako vy, Josefe. Stokrat denne. Ta decka na zabiti. A zas ty namitky o pausalizovani, to je opravdu univerzalni argument proti vsemu. Maji jeste jine argumenty - oni antipausalizatori? Karma jako blazen a jako vzdy!

1 0
možnosti
Foto

Děcka za to nemohou. Jak jsou (ne)vychováváni, tak se chovají. Jednu by zasloužili rodiče.

0 0
možnosti
Foto

P56e66t10r 13K83a14d85l92e27c

10. 10. 2018 13:14

V lecčem máte pravdu. Přesto - nemám rád paušalizování, a protože pracuju dlouho ve školství, chybí mi ve vašich kategoriích alespoň jedna pozitivní - pro normální, slušně vychované dítě.

Jinak si vás představuju v roli učitele a nevím, jestli se mám té představě smát, nebo se jí spíš bát :)

0 0
možnosti

Byl jsem 40 let učitelem tance - dospělých i dětí. Studoval jsem na konzervatoři pedagogiku i pedagogickou psychologii u docenta Řeháka, skvělého mistra pedagogiky. Tak to nebyl vždy jen pokus-omyl. A myslím, že se mě nikdo nebál (občas možná smál). Tělesné tresty jsem nepoužíval. Když máte autoritu, není to tak zlé. A rákoskou si autoritu nevymlátíte, jen možná strach. A věřte, že i to nejslušněji vychované dítě se občas aspoň spratečkem stane. Permanentní hodňák je opravdu jen ten Mirda Dušín.

1 0
možnosti

V98i14l40é25m 12B95a37r20á47k

10. 10. 2018 10:26

Perfektní. Nechcete si prosím vyměnit tu fotku za nějakou civilnější. Vždy mi připomenete postkatasstrofický sci-fi film s nějakým diktátorem.:-)

3 0
možnosti

Děkuji. A k té fotce: já na všech vypadám postkatastroficky, na některých i postkastrovaně. Výměna by nic nezlepšila:-)

1 0
možnosti
Foto

Co je moc, to je příliš - jak v tvrdostí - tak i v rozmazlování vlastních potomků. "Stromek se má ohýbat zamlada "- to platí stále - i v dnešní době digitální. :-/

4 0
možnosti

J11i25ř50í 96J17o55n92á48š

10. 10. 2018 8:22

Uf,to jsem si početl!Máte,pane Prouzo,naprostou pravdu.Ale stalo se mi,že moje nejstarší dcera,která také,bohužel,vyznávala systém neumravňování dětí silou,mi po létech řekla,že měla poslechnout mé rady na výchovu.Že by ušetřila spoustu nervů v pozdějším věku svých synů.Shrnul bych to jedním starým sloganem - " škoda každé facky,která padne vedle!".A karma za bezva čtení!R^

5 0
možnosti
Foto

A obdobou Mohsovy stupnice tvrdosti se stane Prouzova stupnice rodičovské změkčilosti. A žáci se namísto "diamant, korund, topaz, křemen..." budou o přestávce biflovat desetistupňovou klasifikaci "zloprcek, fracek, harant (parchant), klacek, smrad, bastard, capouch, fakan, spratek a dareba". A to je přímo námět na vybroušený vědecký grant z Bruselu. ;-DR^

6 0
možnosti
Foto

Jéje pardon, já si přečet jenom začátek a musel jsem letět... Teď jsem si to dočet a zjistil jsem, že je to blog poměrně vážný.

Už jsem objednal pytel javorového popela. X

3 0
možnosti
Foto

Možná, že ten problém nebude jen v dětech, ale v "nevychovaných" rodičích, kteří se ani nepokouší svého miláčka usměrnit a vůbec neřeší, že by jeho chování snad mohlo (například v restauraci) někoho obtěžovat. Taky si vybavuji období vzdoru a zlobení našich dětí. V dopravních prostředcích jsem to řešila tak, že stačilo varování: jestli toho nenecháte, půjdeme pěšky - no a dokonce párkrát jsme i šli pěšky...

R^:-):-)

11 0
možnosti

No a kde je chyba, já se vždycky držel raději pod stolem aby na mě nebylo vidět....jinak karma za čtivkuR^

4 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik