Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe,ten blog jsem si musela nechat až na večer,protože v práci bych nemohla udělat to,na co se teď chystám. Smeknout před Vámi pomyslnou hučku,protože jste excelentní bloger. Honza Řehtáček promine,musí se začít dělit o 1.místo v kategorii Nejvtipnější bloger Idnes.R^R^ No,snad jsem to s tou chválou moc nepřepískla....abyste moc nezpychl.:-)

2 0
možnosti
JP

Šárko, chvála mě těší, ale tohle není o tom, kdo s koho. S kolegou Řeháčkem se prostě jen bavíme, není to o slávě, a už vůbec ne o penězích, jak víte. Jsem rád, že jsem tu našel skoro už parťáka, můžu-li to tak říct. Snad to tak cítí i on. Když někoho rozesměju nebo jen napíšu názor, který mu konvenuje, zahřeje mě to, ale závody, medaile a věnce přenechám v klidu jiným. Soutěživý jsem býval v tanci, a i tam mě to přešlo. A když vidím, jak a jakými prostředky soutěží mezi sebou politici, jen mi to potvrzuje, jak je to divná cesta. Tak asi tak.

3 0
možnosti
Foto

Jménem odborového svazu draků, saní a princeznožroutů podáváme důrazný protest proti zavedení genderových kvót v pracovním zařazení "bojovník s draky ve stylu řecko-římském". Princezny prošlé (ovšem ne ve smyslu záruční lhůty) přípravným kursem nedodržují zásady fair-play, ale při boji koušou, škrábou, nesnesitelně ječí a byly zaznamenány i případy nakopnutí špičatým střevíčkem do oblastí pro draky - a samečky obecně - nejcitlivějších.

Princezna Krasomila si navíc při souboji s osmihlavou nestvůrou trochu popletla krky a omylem si několik minut tiskla své vlastní hrdlo, čímž si způsobila masívní otok, o citové újmě ani nemluvě. Na zmíněného draka podala žalobu a soudí se o polovinu zlatého pokladu plus dvacet hodin veřejně prospěšných prací. Copak to jde, drak s černým pásem v judu a bude někde šůrovat v bufetu!

Nejhůře dopadl obávaný bazilišek Ladojed, který si již zakoupil 3 kila mletého koření na princezny, aby pak místo nelítostného boje musel pět hodin poslouchat kam chodí Lada do fitka, co se šušká o Pinocchiovi a Neotesánkovi, kde se dají sehnat myší kožíšky ve slevě, s kým teď chodí Karkulka, Popelka a Sněhurka, a proč princ Radovan udělil řád zlatého lektvaru zrovna Babě Jaze. Když mu Lada sdělila, že na přehoz přes záda záběrem paže a šíje není zvědavá a že ho místo zápasnických chvatů naučí štrykovat, nebohý netvor spáchal harakiri náběhem na uschlý pahýl dubové větve.

Proto jako jeden muž voláme, vraťte nám prince. Jedna rána šavličkou - a je po trápení.

Tento úřední dokument notářsky ověřila dvojice transsexuálních skřítků z Gen-Dé-Er: Křenílek (Hahameerrettich) a Pochvomůrka (Kleinescheidemotte).

13 0
možnosti
JP

Když je život nadraka,

musí se jít na draka.

Jen Křenílek s Pochvomůrkou,

co koukali na svět ďůrkou

Vědí, kdo je trans, kdo buzik

Eine kleine Scheidemuzik

Použití absolutního rýmu samozřejmě se svolením mistra.

7 0
možnosti

Josefe, Vy jste tedy těm pohádkám dal na herein! Ale aspoň vím, proč je hermelín slaný, nebo plesnivý vlastně? No, asi obé:-D A jak děd Vševěd (a jeho následovníci) o kštici přišli. A těch 71 pohlaví...to je tedy síla!

Díky za pobavení! Ještě by to chtělo pohled z druhé strany...tedy bab:-))

4 0
možnosti
JP

No a kde jsou ty baby, Marie? Voli je vypili?

2 0
možnosti
Foto

"Přepište pohádky!", volají Zlatovlásky, Růženky, Tři přadleny, Jezinky, ba i ty dobré kmotřičky víly.8-o A pak že nejhorší jsou trpaslíci. To zas Děd Vševěd jednou neměl pravdu. Bodejť by měl, když mu všechny vlasy vyškubala.;-DR^

5 0
možnosti
JP

A když už ty krále, prince, chuďasy, vojáky, mlynáře, chasníky, čaroděje, vodníky, čerty, hejkaly a táty Šmudly nepřepraly, tak je přepsaly. A taky zažalovaly, odsoudily, zavřely a popravily. Rozhodla to kopretina. Má triarchát, nemá triarchát, po mně se souží, po jiné touží, utop ho v krvavých loužích. A byl klid.

3 0
možnosti
JS

Josífku, zcela negenderově se řehcu :))))

4 0
možnosti
JP

Každá eroze, včetně genderoze, by měla rozpouštět zakaboněné tváře a zvedat koutky úst. Jestli se podařilo, Jani, tím líp. Taky se rád řehcu, co je k pláči nechcu.

3 0
možnosti
LJ

Na humor jsem náročný, hned mně všechno nepobaví. Toto však zabralo. Karma.

4 0
možnosti
JP

Pro náročné smíchové fajnšmekry píšu zvláště rád.:-)

1 0
možnosti
MB

O Harrym Potterovi nevím ani ň a myslel jsem si, že s tím klidně dožiji. Dnes jsem zjistil, jak jsem se mýlil. V pasážích s narážkami na něj jsem trochu plaval a to mě mrzí.

1 0
možnosti
JP

Z toho si nic nedělejte. Já zas nevím nic o myšlenkových pochodech některých genderových aktivistek a taky s tím budu muset dožít.

3 0
možnosti
Foto

To je nadherne!!! Perel je tam mnoho, mi se libi tato: „Sania Hurka se jmenovala,“ doplnil Stydlín, „a protože byla ze Sýryje, byla sýrotek, což nás dojalo k slzám. Že jí asi není deset let, jsme pochopili, když přinesla z lesa čtyři kila hub ve své podprsence.“

14 0
možnosti
JP

Pochvala od blogerského esa potěší zvláště. Zdravím do Mladé fronty Fčil. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik