Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem si zvykla, že vidím-li vaše jméno v blozích, je jasné že minutovka to nebude. Nakonec - všechno chce svůj čas. Vaše postřehy (ač složené z mnoha písmenek a odstavů) jsou přesné a trefné. Těším se na další vaše myšlenky.

4 0
možnosti
MD

mohu potvrdit, fakt dost verny popis....

1 0
možnosti
OF

Vás bych pozval i do naší pivnice./Pivnice u pošty, Bruntál /.;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
JP

Tak vy máte v Bruntálu v pivnici alkoholovou licenci? Ó, vy se máte;-D Díky za pozvání, rád se někdy stavím, jen to mám z Prahy trochu z ruky. Co tam teče za značku?

0 0
možnosti
PK

Rád Vaše blogy čtu, protože mi vždy na rozdíl od některých dalších něco nového přinesou. ve státech jsem pobýval a amiky si neidealizuji, ale přece jen mě nezklamali. faktem je,že někdy narazíte na tupější hlavy, než by jste čekal, na druhou stranu když jsem potřeboval pomoc,tak přišla a na mým zamilovaným fotbale jsem sedával vedle našich úhlavních soupeřů (Dallas) a rvát se fakt nechtěli.

jako vždy karma,jen snad pro ještě větší čtivost ....více odstavců a méně písma,jinakR^R^R^

6 0
možnosti
JP

Díky za radu, dělám odstavce jen z myšlenkově uzavřených vyprávění, a to asi nestačí. Polepším se.

0 0
možnosti
DT

R^ Asi mám dalšího oblíbeného blogera. Moc hezké. Milé! R^

8 0
možnosti
JP

To mě moc těší, hezký nedělní večer přeju.

1 0
možnosti
JS

Josífku, Vy jeden spisovateli! Dlouhá cesta ke konci, na konci cesty radost ze zážitků. Početla jsem si :) Díky.

5 0
možnosti
JP

Zdravím a děkuji za procestování mého (zase dlouhého) blogu, Jano. Jak se říká: vojenské zkratky jsou sice delší, ale za to méně schůdné.

1 0
možnosti
Foto

J36a80n 48Š98i14k

2. 9. 2018 17:45

Děkuji za příjemný článek. Krásný nedělní podvečer R^

12 0
možnosti
JP

I já děkuji za příjemnou pochvalu. Hezký zbytek neděle.

0 0
možnosti
PK

Díky za zajímavý a krásný článek .

Pohladil na duši .

Neuvažoval jste napsat nějakou knížku , bylo by to zajímavé .

Pokud se tak již stalo , tak se po ní kouknu .

Pěkný den !

7 0
možnosti
JP

Knihu jsem napsal, román V některém z příštích žraloků. Už je vyprodaný, ale pro své čtenáře mám pár výtisků schovaných. Když si napíšete na majurasana@seznam.cz, tak vám ji pošlu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik