Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

;) můj syn je mileniál echt!

Je ještě divnější než jeho šílená matka a když ho jednou do roka uženu alespoň na kafe, je to zázrak. Furt někde lítá, pracuje na černo (když už pracuje) a stále mění číslo telefonu, nemá trvalý pobyt, stálý byt... ale co už můžu, když je mu šestadvacet? Počkat až dostane rozum a nebo...

7 0
možnosti
JS

P.S.: plynové zařízení podpáleno :)

1 0
možnosti
MS

Jeden z mála hodně dlouhých článků, které stojí za to dočíst až do konce. R^R^

24 0
možnosti
JP

Také jsem se trochu lekl délky článku, když jsem ho dopsal. Ale délka báječně odrazuje mileniálové rychločtečky, takže už od půli článku jsem mohl s klidným srdcem mileniálům spílat po libosti, tam by totiž nikdy nedočetli.

11 0
možnosti

R^

Jo! Ale ten spěch se netýká jen mládeže. I zde mnozí reagují na článek, který nečetli, myšlenkou, která nekoresponduje s obsahem článku. Takový divný je ten náš život! Na rozdíl od Vás, jsem starší a tomuto světu nerozumím. Hledám ostrůvky normálního života... a pomalu ani nevím, co je normální...

:-)

4 0
možnosti
JP

Ostrůvky normálního života určitě existují, no ale kdy se člověk dostane k Indiánům do amazonského pralesa nebo k Eskymákům, že.

2 0
možnosti
JP

Děkuji, paní Šárko.

1 0
možnosti
Foto

Máte to skvěle odpozorováno a neméně skvěle napsáno. Některé věty by se daly tesat do kamene, ne-li do něčeho ušlechtilejšího. Ale je to tristní...

15 0
možnosti
JP

Děkuji. Aby to nebylo tak tristní, jeden velký přínos mileniálů pro mě osobně jsem přeci jen zaznamenal. Začal jsem si už dávno spořit na důchod, protože jsem pochopil, že jinak umřu hlady. Mileniálové podpořili mou občanskou zodpovědnost. No není to záslužné?

2 0
možnosti
JB

J77i86ř73í 41B40u97r73š87a

26. 8. 2018 15:46

Výborné čtení při nedělním odpoledni.R^

11 0
možnosti
JP

Tak děkuji. Myslím, že hardcore mileniálům to asi nedělní odpoledne nezpříjemnilo, ale oni žádné dlouhé blogy stejně nečtou, tak jsem v klidu.

9 0
možnosti

No, Josefe, přiznám, že ačkoliv je to naprosto exvelentně napsané, nic děsivějšího jsem v poslední době nečetla. Takhle "pohromadě" to těm mileniálům nepřeju. A nám taky ne.

17 0
možnosti

sorry...excelentně...

0 0
možnosti
JB

Skvělé, jeden "lajk" tedy přidám.R^

22 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik