Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trefné obsazení. A v sutinách jakoby postával smutnící klaun Bashar al Pierot. :-)

0 0
možnosti

Jen ne každé komedie musí být člověk "svědkem". Bohužel, bojím se, aby z těch komedií nebyl seriál...

Za blogR^

1 0
možnosti

Prostě zvyk je železná opona(kdepak košile). Asi někomu pořád chybí. A to jsem si myslel, že moje generace bude z prvních, které prožijí celý život v míru. Můj dědeček bojoval v první světové, můj otec- dvě světové války, matka- jedna světová válka, a já... Uvidíme. To, co nám teď ordinují, není žádná růžová zahrada. Ale, jak zněl podtitul jiného seriálu, pravidelná dávka emocí ano. Takže přece jen seriál. Jestli mě na tomhle syrském rakeťáctví přece jen něco potěšilo, tak fakt, že generálové na obou stranách pořád komunikovali a z prahu třetí světové války své rozdurděné naparující se politiky, opojené mocí, stáhli za cumel jejich umolousané košile zpátky a nakrmili je jen tou komedií dell ́ arte a ne krvavou polívkou. A pak ještě záběry z Damašku, kde den po útoku vyrazily do ulic davy lidí a já mezi nimi viděl rozesmáté ženy, které se nebály. A byly prostovlasé a moderně oblečené, prostě něco, co se v téhle oblasti vidí málokdy, a co se tolik snažil islámský stát utopit v krvi. No nejsem já nakonec beznadějný optimista...

2 0
možnosti

J14a16n 48H98y37n71e67k

16. 4. 2018 12:35

Na IDnes i na dalších portálech hodně lidí nechce slyšet jiný názor, než ten, který velebí USA a NATO. V Plzni se už třesou na oslavu Američanů a přehánět se budou jen co jim síly budou stačit. Dnes už i na R-plus jsem slyšel názory ne tak kategorické, jako tomu bylo na ČT v sobotu a neděli. Už i tu byly pochybnosti, a to také že jsou. Pokud jakákoliv velmoc se bude snažit usurpátorstvím ovlivňovat politiku jiné země, je to špatně.

5 0
možnosti

Výstižné. Povedlo se.

Karma.

R^

10 2
možnosti

A další komediant z trollí vesničky nedaleko Petrohradu.

2 7
možnosti

Ano, jak tohle víte... Své trollí poťouchlé články píšu v Jantarové komnatě, což je skutečně nedaleko Petrohradu. Pohled na jantar mě prostě uklidňuje. Každá jásavá pryskyřice jednou vytuhne, říkám si. Třeba taky jednou vytuhnete, pane Šrejbre. A dělám to samozřejmě za mrzký žold. Rubl teď jde dolů, nevydělám si pomalu už ani na jedovatou slinu, tedy vodku, z níž ty sliny tvořím. Proč jsem petrohradským trollem a ne petrodolarovým trollem, nevím, musím se nad sebou zamyslet. Na poslední trollí letučce s Putinem jsem byl z hodnosti trolla suspendován na pouhého trotla, za pasivitu na netu. Takový nevděk, a to sloužím věrně už od Brežněva. Ten teda platil líp, na výročí VŘSR i kaviár s lahví Igristoje poslal. A teď už mě omluvte, musím vyvenčit svého novičokla, pak zase svou car-pušku zamířím na zkažený Západ. :-)

11 2
možnosti

:-).......Napsáno s nadhledem, perfektně, vtipně! Od rána jsem to sledoval a zaujalo mně také.....Šlechtová na dotaz, jestli jsme byli jako členové NATO, mlžila.....prohlásila nekomentuji. A najednou se vynoří herec Stropnický a suverénně prohlásí......ano, byl jsem informován, dokonce americkým ministrem zahraničí!

Je to divadlo.....někdo se bude svěřovat jakémusi ministrovi s minizemičky, že budou bombardovat Sýrii! R^R^R^

12 3
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik