Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠZ

Mně se nejvíc líbí, že šéfové automobilek začali brečet až teď, když narazili do zdi. Je šílené, že technicky vzdělaní lidé podporovali ten nesmysl s e-mobilitou, ačkoli věděli, že na ni nebude proud a nebudou zdroje surovin. Neslyšel jsem z jejich strany jediný rozumný hlas, naopak, všichni popisovali jaký krásný svět to bude.

1 0
možnosti
Foto

Mne prídu hybridy nebezpečné, až príliš horľavého materiálu... Ale bateriové elektromobily idú tichúčko...

0 2
možnosti
Foto

Možná by bylo dobré, kdybyste zkusila kdybyste konkrétně vyčíslila množství hořlavého materiálu v elektromobilu a v hybridu, aby bylo jasné, kolik ještě nepovažujete za "príliš" a kolik už ano.

3 0
možnosti
Foto

V září 2023 se registrace bateriových elektromobilů v EU zvýšily o 14,3 % a dosáhly 127.149 kusů, což představuje 14,8 % trhu. V Německu, které je největším trhem, došlo k výraznému poklesu o 28,6 %,

Autor článku lže, protože pokles byl pouze v Německu.

0 4
možnosti
JP

Podíl prodejů elektromobilů v EU dosahuje více než 12 %, v Česku je to prakticky pětkrát méně (2,5 %). A na celém vozovém parku v ČR mají e-auta podíl 0,27%. Je to nadějné, všude u nás prodeje mocně stoupají, lidé na auta do zásuvky stojí fronty. Jen prolhaný autor článku to nechce vidět. Ono to půjde i u nás, zadotovat, daně odpustit, benzín pořádně zdražit a uhlíkovou daň napařit a pofrčí to. Otázkou zůstává, nad čím tedy šéfové automobilek v EU elektromobility tak naříkají (odkazů je v článku hodně). Záhada.

A také - ukázaná platí. Už máte koupený elektromobil? Povídejte, přehánějte.

3 1
možnosti
Foto

Autor mele nesmysly.

V EU se v září prodalo z celkového počtu automobilů 14,8 procent elektromobilů, 27 procent hybridů a 8,2 procent PHEV.

PHEV automobily jsou hybridy do zásuvky, takže jsou to také elektromobily, ale mají pro jistotu ještě benzínový záložní motor.

Z uvedeného plyne, že automobilů s baterkou se prodalo celkem okolo 50 procent.

Tyhle pindy o tom, že elektromobily jsou slepá cesta, šíří evropští výrobci, kterým ujel vlak a teď zjišťuji, že je v elektromobilitě válcuje Čína a Korea.

1 9
možnosti
PK

Jinak řečeno, automobilů, jejichž hlavním pohonem je spalovací motor, se prodalo 85,2 %.

3 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik