Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Josefe s karmou i nominací hlásím příchod

0 0
možnosti
JP

Děkuju, Filipe. NÁPODOBNĚ.

0 0
možnosti
Foto

J65a69n 89S52v96a32t40e59k

17. 5. 2023 8:27

Bravo - z hlediska mluvy jsem už taky "stará struktura" (ročník 1967)... ty "staré výrazy" jsem znal, u těch "nových" jsem sice znal rovněž většinu (pracuji s počítači), nicméně u některých jsem přece jen musel přemýšlet.

Opravdu jsem se dost nasmál.

1 0
možnosti
KT

Stejně jako Radek níže, dlouho jsem se tak nezasmála. Skvělé.

3 0
možnosti
JP

Děkuji, Kláro, za návštěvu. Váš smích, to je pro mě medaile nejvyšší

0 0
možnosti
Foto

Moc som sa pobavila. Tak ja napríklad i keď som v Brne nerozumiem tam tomu nárečiu. Aj keď som si trochu zvykla už.

0 0
možnosti
Foto

A čo je šalina, vieš?

1 0
možnosti
OD

Maturitní otázka z češtiny 2055

"Jak se do lesa pakárna, tak se z lesa vegáč".

Diskutujte význam tohoto výroku.

Jinak jsme mluvili zamlada jako máňové s lahváči,

jinak mluvíme teď, když jsme plešatí rakváči.

4 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem se tak nepobavilJenom vás Josefe podezřívám, že byste mohl být překladatelem ze starého slangu do toho nového a naopak AI nepotřebujete.

4 0
možnosti
JP

Že bych nepotřeboval AI, Viléme? Bylo by příjemné, kdyby naopak AI potřebovala mě Ale tak to není. Kdepak, já jsem musel pro překlad do novosvahilštiny studovat hodiny a hodiny materiál na internetu. Těžké je být in, když už nejsem léta on line.

0 0
možnosti
ZH

Hehe. Kapesný od státu sice ještě neberu, ale stále vám na něj přispívám, ale kupodivu jsem až na pár výjimek používaných asi v chacharstánu či jinde v aziji rozuměl všemu.

0 3
možnosti
Foto

Hehe. Komuže přispíváte? Na kapesné(důchody) mé i mojí ženy asi těžko. Naše děti i vnoučata odvádí vskutku nemálo

6 1
možnosti
Foto

Kámo, seš very cool, megahustej týpek.😀

7 0
možnosti
JP

Odpovím postaru, Šárko: A jéje, zas jedna přerostlá pionýrka. Už jsem kadil maggi v kostkách, že sem nehodíš upřímný soudružský slovo.

6 0
možnosti
Foto

Karamba hombre! Sem z toho všeho celej ńák až skoro tumpachovej

1 1
možnosti
MM

Hombre, kromě toho, že jste tumpachovej, co jste chtěl sdělit?

0 5
možnosti
IL

I81v89o 25L11y59č22k70a

16. 5. 2023 10:35

Skvělé. Karma.

5 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik