Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Nezlobte se, opět nevtipně trapné nevtipy.

Talent k tvorbě vtipů, dle mého názoru, se vám obloukem vyhnul.

1 0
možnosti
JP

Zase! A to jsem se vám tentokrát tolik snažil zavděčit... Je třeba, abyste přijal tvrdá opatření a napříště se mi obloukem vyhnul. Hrozba znechucení je příliš vysoká. Možná, kdybyste tady uveřejnil vlastní kurz politické satiry, snad by to pomohlo ostatním, nejen blogerům, ale hlavně čtenářům, kteří, neznalí pravé satiry, mé blogy zmateně karmují a smějí se. Ale mě už nepomůže nic, protože já jsem evidentně ztracený případ.

1 0
možnosti
Foto

Ten kuchař vytvořený AI mě dostal do kolen

1 0
možnosti
JP

Je to velmi jemný fórek, Viléme, oceňuju, že právě ten vás dostal do kolen. Snad mě ty ostatní nedostanou do... vězení.

0 0
možnosti
Foto

Josefe, tak ta kalkulačka mě málem poslala do předčasného důchodu :D

4 0
možnosti
JP

Ale no tak, Filipe, ta kalkulačka ti měla naznačit, že žádný důchod mít nebudeš, natož předčasný.

0 0
možnosti
IL

Vyplnˇ za bábu

4 0
možnosti
KL

Josefe, Vaše fórky jsou druhým světlým bodem dneška. Tím prvním bylo, když jsem si uvědomila, že není pondělí, ale už úterý ...

3 0
možnosti
JP

Čekání na víkend, Kateřino, je někdy opravdu dlouhé Díky za pochvalu, jsem tady trochu bombardován vládní letkou a pan Dvořák mě nařknul, že jsem si z blogu udělal dětský koutek

3 0
možnosti
Foto

😀

Čau, Josefe. Zdraví lazar z postele.

0 0
možnosti
JP

Vítej v klubu Lazarů, Šárko. Já už takhle lazařím včetně covidu a věnce postcovidových syndromů osm neděl. A copak je tobě?

0 0
možnosti
Foto

Ale na fotce vypadá pan autor jako docela dospělý! I když, k stáru se někdo vrací do dětských let.

1 6
možnosti
JP

Návrat k plenkám a krmení lžičkou je neodvratný. Dětství je tak inspirativní... Až si dohraju paci, paci, pacičky, hupnu na houpacího Šemíka.

8 0
možnosti
MM

No, když jste sám sebe pobavil a uvolnil si ventily, tak proč ne.

5 7
možnosti

No vida, Horymír chtěl k Neumětelům a Šemík ho zavezl k Rajchlovým demonstrantům. A pak že koně nemají rozum.

4 7
možnosti
JP

I tento výklad je samozřejmě možný

3 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik