Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P14e81t64r 77S98k64á59l57a

30. 7. 2022 21:28

už toho psaní radši nechte

0 5
možnosti

Nepřebírejte bez rozmyslu názory mé ženy, pořiďte si vlastní.

1 0
možnosti

Čím to budu nabíjet? Liščím vohonem? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pobavilo... Před třiceti lety jsem byl taky v jedné zemi, kde stály noviny 20000, plato vajec 60 000 a peněženku jsem měl nabitou bankovkami. Kamarád z Rakouska tam vyměnil pár stovek šilinků a byl milionářem. Pak ale přišla zlá ministryně financí, škrtnula čtyři nuly a bylo po parádě. Jednou asi taky budeme škrtat nuly...

1 0
možnosti

P72e94t50r 80M92a45n93d67a

29. 7. 2022 7:11

Tak jsem si to celé přečetl ještě jednou, ale věřte já tam nic vtipného zase nenašel. moc mě to mrzí a velmi se omlouvám, ale nenašel. Zdá se, že se naše představy o humoru velmi míjí. Ještě jednou, prominte.:-)

0 4
možnosti

Vy musite mit velice smutny zivot. Vtipne neni jenom to, ze to brzy muze byt pravda. Me se to zase libilo tak, ze jsem si to ulozil. :-)

5 0
možnosti

Skvělé, jako vždy. Vládnete nejen myšlenkou, ale i češtinou. R^

12 0
možnosti

Vládnu češtinou, Kláro? Zrovna když píšu slangem a používám zpotvořeniny jako “kdybysem”, “klepatůra” nebo “špórovat”? Vančura se v hrobě obrací a vy tleskáte? :-)

1 0
možnosti

..... jen tak, mezi náma,- svíčky čoruju pravidelně na krchově, dřevěný sloupky vylamuju po nocách ve vinohradech a v putyce mi jako štamgastovi schraňujou do kanystru volej z friťáku!,- ...... moje SUV ten řepkovej odér mi-lu-je!!!;-DR^

4 0
možnosti

Jak říkám, důchodce jen tak někdo do klinče nedostane. ;-D

V řepkovym eSÚVé

k cílu sa posúve

Vodráží plaňkama z vinohrade

Z krchovů svíce po nocách krade

4 0
možnosti

Kdo je dneska nejhloupější - JÁ

Nechápala jsem Váš sen, přestala jsem číst a odešla jsem za vnučkama. Teď jsem si přečetla celé Vaše procitnutí ze zlého snu a připojuji se k Vám, ke všem nejšťastnějším důchodcům!R^:-)!!

2 0
možnosti

No hurá!:-) Ještě horší než špatný autor je nepochopený autor!

4 0
možnosti
Foto

Tak takto jsem se nad tragičností tohoto snu nezasmál.Napsal jste to pěkně.R^R^

1 0
možnosti

Děkuji, krásný černý humor...

1 0
možnosti

Tak já tu píšu o tom, jak se mají důchodci skvěle a vy, nevděčníku, že černý humor!;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik