Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mému vnukovi diagnostikovali ADHD, přitom si myslím, že jediným problémem je, že ho zoufale nebaví škola. Podobné to bylo u mého bratra, kvůli kterému začali zamykat školu, protože několikrát prohlásil, že ho to nezajímá a odešel domů. Otec měl ve škole potíže, taky ho nebavila.

Jediná černá ovce v rodině jsem byla já, už nevím jestli mě to bavilo nebo ne, ale byla jsem prestižní šprt. V deváté třídě jsem plakala, když jsem měla dostat dvojku z rýsování.

1 0
možnosti

Psst, já měl taky samý jedničky. ;-D

0 0
možnosti

ADHD - A

Dáme si

Hned

Divoký život.....;-D, dobře napsáno.R^

0 0
možnosti

Kdepak, Irenko, zkratka ADHD znamená: A Do Háje, Demence!

0 0
možnosti
Foto

Za pár dní mě bude 70... Až díky vám jsem pochopil a tudíž i nepochopil. Jo jo... )))

0 0
možnosti

A to je ta výhoda ADHD. Člověk pochopí... a hned zapomene.

0 0
možnosti
Foto

Josefe kdo je dneska neporušenej ? ;-D

0 0
možnosti

Doktor, kterej hledá, najde, Filipe:-) mě třeba rozčilujou i neporušený dorty. Jak ňákej vidím, nakrojím.

2 0
možnosti

J31o72s68e54f 17Š11l98o72u24f

10. 7. 2022 19:19

Nejdůležitější věc, kterou jsem se po přečtení článku dověděl je název té mé nemoci. Teď už to vím, je to ADHD.

0 0
možnosti

..... su rád, že nejsu jedinej,- sa mi k temu ADHD přidalo aj "dys",- evidentně největší progres pozoruju u "dyshokna"!,- ........ ;-D;-D luxus!R^

1 0
možnosti

Díky, Viléme, za nákuk.

0 0
možnosti

J53o26s25e38f 71N71i25k98l

10. 7. 2022 11:47

ADHD je diagnóza pro neposedné a zlobivé (nechci říci přímo nevychované) děti...;-D

0 0
možnosti

Jo, kdo má děti posedné a vzorné, ten si mlaská. :-)

2 0
možnosti

I30v38o 51L76y63č42k63a

10. 7. 2022 11:02

Moc hezký. Karma ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik