Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je mazec, Josefe;-D;-D;-D, otevřel jsi mi oči a nové obzory! Budu se muset nad sebou zamyslet a začnu sledovat ty skvělé pořady, jinak se obávám, že zůstanu zaostalou, a to bych rozhodně nerada.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jen chvilku člověk mimo obrazovku stál... a už zaostal opodál:-)

0 0
možnosti
Foto

O co člověk přichází, když tohle nesleduje.8-o;-D

2 0
možnosti

O co člověk přichází, Klárko, třeba o to omamné kouzlo, když si s Oldřichem Novým u obrazovky řekne: Zavřete oči, odcházím. A s úlevou od té třeskuté zábavy odejde. Navždy.

2 0
možnosti

T95o82m46á34š 82G75a94y34e19r

11. 11. 2021 13:23

R^Výborný ! Nic z toho jsem sice neviděl, ale po přečtení jsem nabyl jistoty, že tihle úžasní, krásní a moudří mladí lidé jsou zárukou skvělé budoucnosti naší země a tím nejlepším možným vzorem pro ty, kteří se ještě tak daleko nevypracovali.;-)

0 0
možnosti

Tomáši, jak proboha můžete žít bez sledování reality show s těmi božskými aktéry, reprezentanty našich mladých elit??? To naprosto nechápu.

1 0
možnosti

Tohle na mužích oceňuju, jak dokážou odvážně zírat na takové drasťárny, na které bych si já, slabá žena, netroufla. ;-D

0 0
možnosti

Jako bývalý dramaturg a scénárista televizní zábavy s pořady, dosahujícími až 3,6 milionu diváků v prime time a přes milion diváků vpodvečer (třeba vědomostní soutěž Riskuj) trpím notnou dávkou otrlosti a žádný televizní experiment “až na krev” mi není cizí. To vám, křehkým ženám chybí, chápu.

0 0
možnosti
Foto

A já si říkala, proč nesleduješ mé vysoce inteligentní blogy, například reality show z Globusu apod.. A ty sis naordinoval vyšší cíle! Tak to jo!;-DR^

Neunikl ti nějak při sledování ostatních reality show Master chef?:-)

1 0
možnosti

Omlouvám se, Šárko, měla bys vědět, že inteligence u žen muže odrazuje. A Master chef sledovat nemůžu, strašně u toho slintám a nervuju se, komu ze sympaťáků se náhle zdrcne bábovka nebo připálí zásmažka. To jsou pak tragické osudy soutěžících, které se s nimi vlečou celý život jako kámen na krku.

5 0
možnosti

Jémine, já netušil, že máte takové masochistické sklony. Já osobně jsem shlédl víceméně omylem asi deset minut jednoho dílu Love Islandu než mně intenzivní pocit vlastního klesajícího IQ donutil to přepnout jinam. Vám karma. ;-D

4 0
možnosti

O co víc divákům klesne IQ, Pavle, o to víc jim stoupne něco jiného. A o to jde:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS