Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pane,

každá zbraň proti babišovi je dobrá, protože on nedodržuje žádná pravidla. a na hrubý pytel, hrubá záplata, jak povídali babičky, i ta vaše. jestliže nesouhlasíte s těmito prostředky, jistě neodsoudíte babiše popadnout za hlavu a vyhodit ze strakovky do davu. milosrdné

4 0
možnosti

Problém lidových mouder typu “na hrubý pytel hrubá záplata”, “jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá”, “kdo s čím zachází, tím také schází”, “kdo seje vítr, sklízí bouři”, atd. je pouze jediný: eskalace konfliktu. Podivné trumfování: skáčeš mi v debatě do řeči-já tě vůbec nepustím ke slovu, šíříš fejky-já nasadím hoaxy, dals mi nálepku čerta-já tě označím za Lucifera, hodils bláto-hodím kámen, nasadils slovní urážky-zakontruji přívalem vulgarismů, hrozíš flákancem-dám ti flákanec, přeješ mi zavření do blázince-já ti přeju smrt, hrozíš mi fyzickou likvidací-já tě rovnou zabiju... Myslím, že není náhoda, že jedním z dnes nejvíce vysmívaných hesel sametové revoluce je “Nejsme jako oni”. Politici propadají pocitu, že každý obušek na protivníka je dobrý, když poslouží svaté věci. Že to u voličů zázračně funguje. U mě to vůbec nefunguje, a jen doufám, že nejsem sám.

8 0
možnosti

Možná nejste "koblihář" a zbožňovatel Babiše, ale roli užitečného "ne moc chytrého" (každý ať si doplní správný výraz sám) jste splnil na jedničku. Nechápu, co vás to napadlo, pouštět se na tento tenký led.8-o

3 4
možnosti
Foto

A ještě na něm provádí choreografické tance. ;-D

2 1
možnosti

Jeden příklad ubohého koblihâře.

2 2
možnosti

A děti na mě volají: Ubožátko, co je ti, že nemůžeš skákati - a loudí na mě koblihy.

3 0
možnosti
Foto

J87a54n 48P83e51c80h11a

4. 9. 2021 0:38

Děkuji, že jste připomněl Klusákovo angažmá při útoku na Jiřího Žáčka, mimochodem žjící legendu české poezie. Já bych se tedy s panem Klusákem rozhodně nepřátelil.

12 1
možnosti

To mi tenkrát opravdu hnulo žlučí. Jirka Žáček je nesmírně chytrý, talentovaný a skromný člověk. Nejlepší básník své generace, a píše krásné básně pro děti. Rozumí jejich duši a ony rozumí jemu. A lidsky je strašně fajn.

3 0
možnosti
Foto

Když se dá v Praze od koně na letiště najet s turbem sto kilometrů a zaplatit pět táců, není problém naivního kluka ze Švýcarska vzít na polévku 90 km od domova a ještě k tomu dostat vanilkovou zadarmo a ještě k tomu navštívit blízkého příbuzného ze Slovenska, kdo by odolal? Nebo: Táto, došly prachy, pošly posly a pokud nepřivezou dost na spokojený život až budeš bručet, přijedu tě navštívit.

3 1
možnosti

J74a95n 45R82á39ž

3. 9. 2021 21:13

Babiše nesnáším, ale ta tragikomedie, kterou předvedl Klusák s mladým Babišem byla ubohost.

11 1
možnosti

Dobrý text. Pobavil a dost. Děkuji.

4 0
možnosti

Může mi tu někdo vysvětlit, proč otec nemocného syna posílá s nějakým kriminálníkem na Krym, místo aby mu zajistil místo v kvalitní léčebně?

2 1
možnosti

To velice podivné je. Ale pobyt v léčebně musí odsouhlasit sám léčený. Pokud to nenařídí z důvodu nebezpečnosti pacienta soud.

4 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik