Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Já se tomu van Goghovi už ani nedivím. Ale budu pro začátek méně radikální a koupím si špunty.;-D

Protože to jsou z jedné strany "informace", které člověk s IQ nad 50 musí vyhodnotit jediným způsobem (no, já mám tu blbou vlastnost, že u druhých dost přeceňuju jejich schopnost používat výplň dutiny lební...), ze druhé Contergan a krajku mezi nohama, ze třetí, že stejně všichni umřeme, protože tohle a tamto, a ze čtvrté kingové, kteří už nemusejí dodržovat ani základní hygienická a bezpečnostní opatření, protože ONI jsou v bezpečí.8-o;-D

1 0
možnosti

Škoda, že tě neměl van Gogh za rádce, Klárko, nemusely vzniknout jeho autoportréty s obvazem na uchu. Mám i reklamní slogan:

Každá správná matka, otec

špuntem zachrání si boltec;-D

I já s důvěrou u lidí předpokládám výplň dutiny lebeční mozkem... dokud nezjistím, že jim tam jen hučí meluzína. Pak už našlapuju opatrně:-/ Contergan bylo skutečné svinstvo, memento pro lékové schvalování. Krajku mezi nohama jsem nepochopil, nějaká narážka na mezinárodní den bez kalhotek? ;-D

1 0
možnosti

Ale no tak, emouše, kteří "přesně věděli", protože to říkal Franta a ten má bráchu v Praze, těch byly plné už za komančů.

Dnes, zatímco se mladí emouši zádumčivě hrabou v rozkroku a přemítají, jakž gender zvolit, tisíce starých emoušů si posílají řetězové emajly o tom, jak Havel přiletěl z Marsu, mladí emouši jsou neomarxisté, kteří chtějí zabavit byty, na které jsme si za Husáka a Klause poctivě nakradli, o tom, jak očkování je čip, to aby centrál komouš věděl, jak hluboko kleslo bábě dno pánevní a kolikrát šel dědek v noci močit..... a o tom, jak jim Pirát posadí černocha do kuchyně.

Takže, nechte na hlavě, matadoři....

0 0
možnosti

Souhlasím, že každá doba měla své pocíti nebo emouše. Jen ti staří měli jen infostánky v krámech a hospodách, kdežto ti noví mají sociální sítě. A opravte si: Havel nepřiletěl z Marsu, ale z planety Coruscant a byl rytířem Jedi. Sám jsem tomu nechtěl věřit, ale poslal mi to kámoš v přebouchnutém řetězovém mailu. Když jsem však porovnal Havlovy schopnosti, zjistil jsem, že jsou psionické a užasl, jak všechno sedí.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS