Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J11a55k53u85b 74R65o96t29h

13. 4. 2021 11:55

Hezký den, pane kolego, teprve teď jsem našel čas na Boží mlýny. Musím říct, že jste opravdu krásně střižený hajzl. Gratuluji, Honzovi Hřebejkovi též.

0 0
možnosti

Jo, když člověk hraje sama sebe, jde to lehce:-)

1 0
možnosti

Klobouk dolů. Jen nevím, jaké Vám dali křestní jméno. Prof. Emil Votoček byl vynikající chemik, chodil jsem kolem jeho vzpomínkového panelu po VŠCHT v Praze. Snad se ničím neprovinil a je tam stále, nakonec technické a přírodní vědy nebyly a snad ani nejsou tak ideologicky zasaženy jako vědy a (pavědy) humánní. Jo, a těch replik a výstupů bylo víc než jsem čekal po přečtení blogu. Schválně jsem si počkal na výsledek :-). Ten mlsný výraz při přehrabování mincí z ešusu byl zahraný excelentně;-D

0 0
možnosti

Děkuju, až se jako herec oblastního formátu a významu obecního ponocného rdím.

0 0
možnosti

Josefe, skvely! V prvnich vterinach nepatrna nervozita, ale pak uz jsi byl naprosto suverenni a tu hracskou vasen u automatu jsem ti bastil i s navijakem! Myslel jsem, ze tam budes mit nejaky stek, ale pak jsem zpozornel, kdyz jsem hledal podklady pro tu recenzi, a samotny film me posleze rychle vyvedl z omylu, kdyz jsi byl na obrazovce mnohem vice, nez nekteri tvi slavnejsi kolegove. Mels tam regulerni, skoro se zdraham rict vedlejsi, hereckou roli! I kdyz jsem zhruba vedel, jak vypadas, neb jsem te uz jednou v TV videl zhruba od prsou nahoru, az ted jsem si te konecne mohl vychutnat v cele tve objemne krase. Norbert Lichy v tobe bude mit tvrdou konkurenci. Fakt jsi dobrej! R^R^R^

Jinak celkovy dojem z 1.dilu je prevazne fajn i diky netradicnimu hereckemu obsazeni a budu se rozhodne divat dal, prestoze dnesni serialy skoro ignoruju. Zatim se mej, hvezdo, a dobrou noc. M.;-D

1 0
možnosti

Bych se s dovolením připojila k Michalovi. Líbil se mi výkon Josefa, ale i to pojetí žánru. Budu se dívat dál. Herecké obsazení je skvělé.

1 0
možnosti

Je to dobrý...Pepo Prouzo

0 0
možnosti

Ty brďo, super, Josefe! Na Bozi mlyny jsem hodlal hodit oko, kdyz uz ty ostatni serialy temer mijim, ale ted vim, ze minimalne 1.a 3.dil si nenecham ujit urcite! Vitej v klubu padouchů, ty me holt nikdy neprestanes prekvapovat;-DR^

0 0
možnosti

“Vítej v klubu padouchů”, jo? Děláš, Michale, jako bys tam sám už dávno byl. Ale my tady všichni víme, že zvlášť v dnešní pandemické době hraješ roli superkladného zdravoťáka, co slouží v nemocnici od nevidim do nevidim. A k tomu ti držím palce i u nohou.

2 0
možnosti
Foto

Tyjo! Hvězda! Už se těším a všem budu říkat - toho Prouzu já znám osobně!;-DR^

0 0
možnosti

No, Zuzano, nejdřív bych se na to podíval. A pak si možná budete říkat: Ježišmarjá, já jsem toho Prouzu dokonce znala osobně. Ještě, že mě nezamordoval! :-)

0 0
možnosti

Zábavný blog.:-)R^ Jinak ale musím napsat, že po těch nejméně měsíc trvajících úmorných upoutávkách ČT mám těch Božích mlýnů už teď plné zuby.:-/

4 0
možnosti

To souhlasím, všechny televize jsou ve svých promo úmorné, nevím, kde se v nich bere ten pocit, že co neleze divákům i ušima, je málo. Tak jsem to udělal trochu “sofistikovanější” a snad i zábavnější formou;-D

2 0
možnosti

Ale zklamal jste mne pane Prouzo,

ja uz se tesil jak vas v nedeli Nora Fridrichova rozcupuje jako nejakeho zivla a vy jste si tady zatim udelal takovou dovolenou reklamu. Asi jako televice ve svych predprogramech.

1 0
možnosti

Co není, může ještě být a kdo může říct, že se na něj nic nechystá?

0 0
možnosti
Foto

Boží mlýny jsou inzerované jako netradiční kriminálka. Jednotlivé případy většinou mají vyřešit právě ty boží mlýny navzdory služebnímu nadšení policejních protagonistů. Určitě se budu dívat. Třeba toho záporáka zahrajete tak skvěle, že si diváci vykřičí další pokračování:-)

0 0
možnosti

Viléme, je to opravdu jen malá role, hraju jen v prvním a třetím dílu, ale grázla opravdu vzorového. Bral jsem to jako povyražení v důchodcovské nudě. Naštěstí pro neherce je samozřejmě desetkrát jednodušší hrát padoucha, nevím, jak bych zahrál roli kladného milovníka s pokyny ve scénáři typu: princ vrhne k Popelce zamilovaný zrak. Kvůli mě určitě diváci požadovat pokračování nebudou. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS