Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já přidám jednu od našich lišek :-)

To takhle jednou paní továrníková oprašuje bystu zakladatelky podniku a povídá manželovi: "Alois, já myslím, že bychom mamince měli opatřit roušku". Pan továrník tedy sežene tu nejdražší brokátovou ochranu a opatrně ji navlékne na bystu. Za chvíli přicupitá paní továrníková a zle se zamračí: "Ale Alois, pro mamá jedině z liščího kožichu!"

A od té doby se u nás liškám přezdívá "byst roušky".

4 0
možnosti

Už když byl miliardář George Soros malý chlapec, prosazoval mytí rukou, odstupy a roušky. Říkali mu proto Soroušek. I já nejsem ohledně nošení roušek zapšklý morous, ale jen takový moroušek. :-)

3 0
možnosti

J34a70n 89H56u82r81k44a

27. 9. 2020 2:38

...povídají si ve skříni dva moli ...že já ochutnal tu nano roušku nějak mě v krku bolí...já kalhotky v sesterně a slyšel jsem že vraj aj zde už nakazení boli

o pár hodin...

na dně skříně

v nemocnici bez pomoci

umřeli dva moli...

0 0
možnosti

Myslím, že se to hodí jako doplněk k dobrému blogu... ;-D;-D;-D

Přání od Pepy Fouska

V lese řádí kůrovec všude samá souška. Ve městech zas viróza je to těžká zkouška.

Až u ohně či u piva budem sedět v kroužku, vzpomeneme s nostalgií, kdo jakou měl roušku.

Byly různých velikostí, měly hezké vzory, v ulicích jsme potkávali maskované tvory .

Jeden jí měl ze šátku, druhý z dámské vložky, tak jak nám to nařídily bezpečnostní složky.

Snad to nějak překonáme, do kremace nejdeme, určitě se s kamarády zase všichni sejdeme. Ať každému pěkný úsměv zase zdobí líce, hlavně aby všechno přežil a měl zdravé plíce. Zdraví to Vám nenahradí seberyzí zlaťák , nutnou dávku optimismu Vám přeje váš parťák.

4 0
možnosti

Když Chvilka poezie, tak taky něco přihodím, Petře:

Kdo se bojí virózy nechoď na blog od Prouzy

Varovaný Čété, Novou nosím roušku ocelovou

Kdo mi chce dát pěstí, čumí, jak lehce si ruku zlomí

Občas ji však sundat musím, trochu se v ní totiž dusím

Když si dám okurky s lákem, tak beru tu z nanovláken

Když se nacpu fazolemi, jezdím v metru, tramvajemI

respirátor dám na bradu, ten druhý mám dole vzadu

Moje roušky chrání tebe, a na to jsem hrdý

Neprojdou jí zrádné viry ani zrádné prdy:-)

3 0
možnosti
Foto

Zvláště poslední obrázek mě hořce rozesmál.:-)R^

Covidové blogy už nečtu, u Tebe dělám výjimku (protože jsi mezi blogery jednička. Jedničku s hvězdičkou má Honza Řeháček)V

2 0
možnosti

A já zvažoval, jestli sem ten černý humor dávat.:-) A dát Honzovi jedničku s hvězdičkou se musí, dělám to taky tak.

0 0
možnosti

A jeste me napadlo, ze ta pani na predposlednim obrazku je v rousce Evine ;-D

1 0
možnosti

Půjčit si od Evy roušku se Boženě zakazuje!

0 0
možnosti

J55a65n 41R70á89ž

26. 9. 2020 14:49

Supéééér!R^

Sice bez dovolení, ale přesto jsem si dovolil přeposlat odkaz na tento blog kamarádům

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Paráda, naše země potřebuje pořádně promořit humorem. Dík za každý kousíček "infekce"

2 0
možnosti

Rádo se stalo, Marku. Dost dlouho jsem se s tímto blogem mořil, to by bylo, abych se nepromořil.

0 0
možnosti
Foto

J79a26n90a 59M57a73j37o87v22á

26. 9. 2020 11:38

prý teď nad tradičním "Hodně štěstí" vítězí "Lehký průběh"

4 0
možnosti

:-) Až bude přání všeho dobrého nahrazeno větou: Přeju klidný mimotělní oběh, bude, Jano, hůř. Babičky místo balení Geriavitu budou dostávat na vánoce Remdesivir a dědečkové pod stromečkem místo bačkor najdou dárkový poukaz na pobyt na JIP. A budou si přát Šťastné a veselé průběhy.

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS