Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J39i28ř55í 55J94o91n92á79š

12. 9. 2020 14:59

Uf,tak to je zase nářez,pane Prouzo.Vlastně i zářez,hlavně do všech počuránků z coronaviru.Roušek mám už zase plné zuby.Dnes jsem si přečetl názory pana profesora Pirka,což je podle mne svrchovaná kapacita,a naprosto s ním souhlasím,stejně jako s Vámi.Tak dík a brzy napočtenou!R^;-D

0 0
možnosti
IM

Při nákaze covidem se ztrácí čich a chuť.To jsem asi chytla,protože vládu už nemohu ani cítit a ztrácím chuť existovat za současných podmínek,strašení,příkazů a vyhlášek.

0 0
možnosti
ZS

Ještě bych doplnil sportovní přenosy, kde místo branek, bodů, vteřin budou rozhodovat počty nakažených.

1 0
možnosti
KT
Foto

;-DNabídla bych doručení jakékoli potvory, co mezi lidmi poletuje, zcela zdarma. Jen se trochu bojím, že mě tu někdo vezme doslova a nechá zavřít (smí se ještě říkat, až zčernám?).;-)

2 0
možnosti
JP

Problém je v tom, že doručení potvory je sice zdarma, ale ta cena potom...

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog. A běda jestli nás někde dloubne. Ani muk, jinak trada do karanteny.

2 0
možnosti
JP

Zdravím, Soňo. Chodí covid okolo, nedívej se na něho. Kdo se na něj koukne, toho covid dloubne.

6 0
možnosti
MP

Vcera jsem zhledl docela zajimavy Snimek Sex, lzi a covideo. Ale tvoje blogy jsou mnohem lepsi;-DR^R^

3 0
možnosti
JP

Michale, je čas navštívit i města Montecovideo, Coron na Filipínách nebo Brašov (latinsky Corona). Pokud preferuješ jen blízká města, mohl bys navštívit aspoň mou rodnou coVidnavu:-)

2 0
možnosti

Josífku, ty jsi takový duševní antikoronáč, že tě miluju! Samože platonicky a virtuálně:-))) Ale o to intenzívněji.

Já teď sleduju štafetový koronabicyklový závod TdF.

3 0
možnosti
Foto

Já viděla kousek závodu v neděli. Jak ten Švýcar měl přes půl hodiny náskok a 2 kiláky před cílem ho dohnali a nakonec skončil třetí. To mi ho bylo fakt líto.

0 0
možnosti
JP

Tak ty, Šárko, neznáš nařízení EU, že už se nesmí říkat, že se něco povidlo, ale jen džem? Džemuj nebo na tebe pošlou covidlo.

3 0
možnosti
JT

R^ a na kterou televizi se díváte? TV Strach, TV Propaganda, TV Trapárna nebo TV Nostalgie? Pak jsou ještě menšinové TV Příroda, Umění a Sport;-D Ale to hlavní nosné téma všech TV jste popsal vtipně:-)

5 0
možnosti
JP

Už sleduji jen tzv. slow TV, německý pořad ze záběrů kamer na lokomotivách, norský hit mapující živě tah sobů nebo jízdu poštovní lodi fjordy. Také přímý mnohahodinový přímý přenos z Pletení svetrů mě uchvátil, jak tam ten byznysmen v obleku plete svetr obklopený babičkami. Je ještě se na co dívat!

7 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik