Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tohle je prostě blogerská perla! Chlape, to nemá chybu!;-D;-DR^

2 0
možnosti
JP

Díky, Zuzano, když mě ženy chválí, jsem nesmělý, ale nedokážu se bránit:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D poprskala jsem si klávesnici i monitor, teď to budu muset utřít. Co věta, to perla. Díky R^:-)

1 0
možnosti
JP

I já děkuji, Martino, každá klávesnice i monitor občas potřebují přeleštit, tak aspoň bylo o důvod víc:-)

0 0
možnosti
VK

Karma.

A stejně jako na blogu pana Turnera navrhuji jednodušší řešení, důchod vyplácet jen těm, co 1.1. přeplavou Vltavu!

Samozřejmě živě vysílaný v přímém přenosu na veřejnoprávní ČT.

1 0
možnosti
KT

jistě. a je třeba založit seniorolympiádu, na kterou budou ti, kteří chtějí být léčeni na pojišťovnu, trénovat. to by tak bylo, aby si beztrestně kouřili a pili a měli pocit, že mají vystaráno

1 0
možnosti
KT

Češi jsou smějící se bestie, tvrdili už Andělčini předchůdci. já myslím, že nás budou muset zrušit nějakou směrnicí EU

2 0
možnosti
JP

Jako národ už nás úspěšně ruší. Jen mě udivuje, že když se cítím už jen Evropanem, tak si trochu zapáchám. Nevím, čím to je.

3 0
možnosti
MP

A kde je vubec Chose? Cekal jsem zde jeho vecerni navstevu a zatim diskutek utek!

0 0
možnosti

Možná se mu zalíbila ta pasáž blogu jak si krájí salám, a šel si to vyzkoušet v praxi:-))

0 0
možnosti
Foto

Já myslel, že "senior box" je nová sportovní disciplína, odehrávající se v době nákupových slev v temných zákoutích supermarketů, obvykle u regálu se sušenými švestkami. A pak že důchodci už nemusej hákovat. Dokonce se mi doneslo, že NOVA zakoupila práva na zápas století - Lubomír Štrougal v modrém tričku versus Milouš Jakeš v červeném. To bude větší řežba než když v 70. letech zářil v ringu Jduhamat Ali. :-)

8 0
možnosti
MP

R^Skvostna prouziravost! To by me nikdy nenapadlo, ze na seniorbox lze nahlizet tolika zpusoby. "Jakesi, budes na kasi" (skanduje Lubomiruv tym) a Milousuv provolava: "Je treba zabit Strougala!";-D

4 0
možnosti
Foto

Drsné, drsnější, šimravě drsné čtení.

Černé, černější, třeskutě černé čtení.

Třeskutě dobré čtení.

Nejsušší humor suchý tak, že Sahara se cítí být jezerem.

Suché, černé, drsné humorné čtení.

Dámy a pánové, kuuuuupte si nového Prouzu!!!

4 0
možnosti
MP

Prouza neni na prodej, neni to zadny prouztacek ani sprouztak ;-D

1 0
možnosti
PK

Jsem s Vámi pokaždé velmi spokojen mistře;-DR^

3 0
možnosti
MP

To jo, to ja jsem taky s Mistrem vesmes vzdy spokojen, ale toho "povrchniho blabolistu" mu jeste osolim posypovou soli, Petre. Co si o sobe vubec mysli, seniorboxer jeden?!!! ;-D

0 0
možnosti
PB

;-D

moc se rozhořčila paní Papundeklová, moc. když vhodila minci do veřejné váhy a vlezla na ni, na display se rozsvítilo: okamžitě z té váhy slezte, vy tři uličníci!

3 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik