Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěl jsem sem něco napsat... ale co to bylo? :-)

0 0
možnosti
MS

;-DR^

Pane doktore, já mám strašnou sklerózu!

Jak se to projevuje?

A co?

2 0
možnosti
JB

R^Nákupy musím mít napsané, ale záludnosti se stejně vyskytují. Nedávno jsem dostal vynadáno, že jsem nekoupil něco, co vůbec nebylo na seznamu.

2 0
možnosti

Tak to už je vyšší level -)))

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný popis lítého boje s pamětí. Zcela se v něm nalézám! ;-D

2 0
možnosti
JP

Chtěl bych vám, Marku,... kruci, co jsem to chtěl?! Jo, poděkovat za... kruci, za co? Jo, za pochvalu.

0 0
možnosti
Foto

Hlasuju proto, že nás přihlasuju. Co...? Kam? Kdy? Proboha, co ti vlastně dělám????

1 0
možnosti
JP

To mi, Jano, připomnělo výstup v divadle Vizita, kde Jarda Dušek hraje popletenou sklerotickou babičku, která vaří a snaží se upéct bábovku a mudruje u toho: Já už nemám pec vůbec? Tak aspoň tu polívku... čočková s játrovými knedlíčky? Tak už to tak necháme;-D

1 0
možnosti

Byla jsem tu. S ohledem na ohlas na minulý blog to je dostatečný komentář!:-)))

0 0
možnosti
JP

Šmárjápanno, teda šmárjášípko, takhle mě odbýt. To je jak nápis na WC.

1 0
možnosti
Foto

Josefe, výborný, bavila jsem se, protože jsem se viděla;-DR^

Nezapomněl ses přihlásit na sraz blogerů, sklerotiku?;-)

1 0
možnosti
MP

To je marny, Sarko. Josef zapomnel, ze je bloger. Budete ho muset prihlasit sama a v den D vyzvednout doma. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Jak říkával můj strejda dříve erotik, nyní sklerotik. Bohužel už je v pánu.

2 0
možnosti
JP

Kdybych si aspoň vzpomněl, jaké to bývalo, když jsem ještě býval erotikem a ne sklerotikem:-) Matně si vzpomínám, že se u toho dělaly nějaké směšné pohyby, ale proč, sakra proč?

0 0
možnosti
MP

Jj, mam to taky tak. Od jiste doby uz se divam pouze na sklEroticke filmy, Josefe. Kdysi frcelo: "Zavolej mi do klubu", tak konecne uz vim, do ktereho. Nenechal jste ale na KSC zadny kontakt. A aby to taky nedopadlo jako v jednom filmu s Klubem Novaku. Priznejte se, ze vy budete chtit petikorunu ;-D. Tak tu vam nedam, ale palec a karmu joR^;-D

1 0
možnosti
Foto

5Kč do tohoto klubu obětuju;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik