Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečetla jsem si napřed poslední blog paní Kaltsogianni a následně tento váš. První co mně napadlo - bože, s vámi dvěma bych chtěla strávit alespoň pět minut. Jste skvělí oba. Ještě se musím vrátit a oznámit to i paní Katerině.

0 0
možnosti

Prouza, voni jsou rebel;-DR^

0 0
možnosti

P64e18t44r 40P46o75l75á10k

29. 1. 2019 10:02

Pane autore, vtipne. Az z toho mrazi...

1 0
možnosti
Foto

Nominace na blogera roku Tě nemine.;-DR^

2 0
možnosti

Perfektně napsané, s lehkostí, žádná křeč.

Kurňa, kde ale je elfí letka. Vždyť to tu visí už víc než 12 hodin.

4 0
možnosti
Foto

Opravdu povedené. Trojitý odpíchnutý palec. R^R^R^

A budu se v koutku duše těšit na reportáž z Výměny manželek mezi Donaldem Trumpem a Emmanuelem Macronem. Pracovní název: "Vrstevníci k sobě". :-)

(režie Kotěnočkin, výtvarník Rusakov)

6 0
možnosti
Foto

jo, pardon, zapomněl jsem opravit název: "Jen počkej, zajíčku!" EU

3 0
možnosti

Prisel jsem, videl jsem, okarmoval jsem. Diky, Josefe, za blahodarny jubilejni clanek. Bomba! R^

7 0
možnosti

Ani se mi nechtělo věřit, když mi u počtu článků naskočila rovná stovka. Člověk si tu jen tak občas něco plácne, a najednou jú bilant!

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS