Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavní obsah

„Nikdo se v tom nevyzná, ani poslanci, co to schválili," říká o zavřených obchodech o svátcích ekonom Prouza (seznam.cz)

Josefe, vy uz nevite roupama co by ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Až začnu psát o Evropské unii jako můj jmenovec Tomáš, tak to už budete moci, Michale, směle prohlásit, že už nevím roupama coby:-) Jinak zde s plným vědomím prohlašuji, že Tomáš Prouza není mou bipolární poruchou.

1 0
možnosti

Az budu mit po vyplate, Josefe, zvu vas na male pivo a twistera. Zpatky domu pojedu stopem. Nezoufejte, najdou se i taci, kteri vysoli pul miliardy za kravu ve formaldehydu, ptz jim kdosi nakukal, ze jde o umelecke dilo. ;-DR^ Karma je nastesti zdarma.

2 0
možnosti

No, tak jsem přežila další "prouzovinu", a tím se ujistila, že jsem na tom fyzicky celkem dobře.

Bylo takové fitko na břišní svaly.

Zvlášť výživné pasáže jsou: kvílící starci s nedomykavostí hlasivek, debužírování u vody za mrský peníz s velikášským zpropitným, a třešnička na dortu, sorry na blogu...první návštěva fitka v Karlíně. To už jsem si připadala jak při tom obouvání. Kyslík, prosím!:-)))

Josefe, prostě umíte!

5 0
možnosti

Mám takový fitkový cyklus:

1.den - návštěva fitka a cvičení

2.den - chůze o berlích

3.den - bolest se rozlézá z oddělených center v těle a slévá se v jednu ohnivou kouli

4. ztuhlé tělo se vzpamatovává ze šoku, je čas na návštěvu fitka

5 0
možnosti
Foto

J91a26n97a 48M68a91j39o40v15á

14. 11. 2018 13:28

Jo, bydleli jsme blízko nějakých báárůů v nichž houstl dým. Už je to hezkých pár let, ale zapomenout se na to nedá. Pravda, tenkrát jsme razili tu teorii, že je potřeba přizpůsobit se situaci a do těch bárů občas, když s námi v posteli hudba a zpěv spaly, vyrazili. Ale oni tam matky s dětmi moc nepouštěli, kojící koutek tam nebyl, tak to přestalo jít. Pak jsme bydleli strategicky mezi skládkou, hřbitovem, nemocnicí a blázincem. No ...kdo tohle skvělé sousedství má? Vždycky se dalo vybrat, kam by člověk chtěl jít. Nejvíc mne vždycky lákal ten blázinec - má dokonalou zahradu je v něm nádherný secesní taneční sál. To bys, Josefe, ocenil taky.

Teď bydlíme na okraji města, kde jediné vzrůšo tvoří v době sklizně traktory s obilím, které si chodí fotit taťkové s dětmi a občas nějaký řidič vezme malého budoucího traktoristu do kabiny a šílení, neviditelní cyklisté všeho věku, kteří se nám, odjíždějícím za živobytím, vrhají pod kola aut, což je zvláště teď, když je tma a mlha, často infarktové.

Jo...koloběžku mám. Červenou, abych k ní ladila. Jezdím na ní do sousedního městečka na pivo :-).

(Posílám červený puntík za veselý přístup ke kalamitním situacím :-).

3 0
možnosti

Zdravím, Jano. To je zvláštní, v Praze v bohnickém blázinci mají taky pěkný taneční sál, točili jsme tam jednu noční scénu do filmové série Zahradnictví, kde jsem byl choreografem. Jenom když tancujou, blázni se radujou? A to bydleníčko mezi skládkou, nemocnicí, blázincem a hřbitovem muselo být žůžo. Člověk měl aspoň denně na očích konečnost věcí (skládka) i lidí (nemocnice a hřbitov) a moc si nevyskakoval. Zvlášť pro lidi v nemocnici to muselo být lehce depresivní, koukat oknem na hřbitov a říkat si: Nebudou to mít se mnou daleko.

3 0
možnosti

Ohřívám oběd a chechtám se až jsem málem při testování teploty pokrmu, spokla lžíci :)))

Máte mě na svědomí, Josífku :)))

1 0
možnosti

Tak já tady poctivě hořekuju nad mučením mé maličkosti a někdo se dáví lžicí smíchy. Cyničko Jano! Politovat, to né. No měl jsem to v téhle drsňácké blogerské komunitě čekat. Tak se taky připojím: Přeju připálený oběd a v krku vzpříčený celý příbor!

1 0
možnosti

J82a28k24u20b 13H27o10z96a

14. 11. 2018 11:45

Upřímnou soustrast. Jeden můj kolega má absolutní hudební sluch a celé roky měl kancelář v budově hudební školy. Trpěl jako zvíře.

Ještě k tomu fitku. Já do toho svého chodím většinou po práci, tedy odpoledne. To je tam obvyklá skladba typu Arnold vs. hubnoucí korpulent. O dovolené jsem tam však zaskočil před polednem a myslel jsem, že jsem omylem zabloudil do domova důchodců. :-)

1 0
možnosti

Hudební sluch mám, naštěstí ne absolutní, i tak je to mučení na úrovni skřipce. Do fitka v Karlíně starci nezabloudí ani dopoledne, jak říkám, hipsterská čtvrť.

1 0
možnosti

Výborné, asi proto, že to zažívám stejně.R^

1 0
možnosti

Taky mám pocit, že nás musí být víc:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ díky za ujištění, že můj stěhovací záměr "daleko od hlučícího davu" je správná volba. - No a i za úžasnou reportáž - často si v centru Prahy říkáme, jak se tam dnes asi lidem žije... V

3 0
možnosti

Jak deklamují pacienti v jednom Papouškově filmu: Máme se tu jako na zámku, ať to trvá věčně. Touze zvednout kotvy někam do klidu naprosto rozumím. A za to srdíčko... jé, děkuju. To mi tady ještě nikdo nedal;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS