Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

hi, hi, hi. případní jiní uprchlíci by mohli pracovně chodit do kina na současné umělecké filmy. zdokonalili by se v češtině a zdůvodnili by vydané granty libovolně vysokou sledovaností. tvůrci by si na ně mohli zarnout do rozpoču položku: civné

0 0
možnosti
JP

Dnes znovu slavnostně spustili orloj na Staroměstském náměstí. To jsem si oddechl, apoštolové opět dřevění, kolují v okénkách. Hosana na výsostech!

0 0
možnosti
Foto

No prosím, a hned je jasný (pan Stratil promine) jak dostavět Staroměstskou radnici. Zřídíme vedle ní uprchlický tábor. Jen se trochu obávám, aby se do něho v rámci genderové rovnosti nenastěhovali kromě apoštolů, také apoštolky.

Pro příznivce křížovek (resp. půlměsícovek): to je dravý pták na devět :-)

3 0
možnosti
KT

apoštolky poklovaly apoštoly. to by byl titulek ;-)

0 0
možnosti

Josefe, dost dobrý! :-)))

2 0
možnosti
RT

Vynikající, fakt jsem se moc zasmál.

Jinak víte, že už existuje taky Fejk ňůz ? Jsou na FB.

Já původně myslel, že to je ono.

1 0
možnosti
JS

Uf... :))) Nálož. Ne výbuch ne! Ale pryžová guma mě udolala :)))

1 0
možnosti
JH

J25a21k47u10b 19H43o94z94a

18. 9. 2018 12:01

Ale vždyť já mám tenhle druh humoru také rád. Ve svých příbězích často cynický a černočerný humor sám používám, ale v tomto konkrétním případě jsem zjistil, že to nedám. Nějak tam toho mrazení bylo na mne moc. Zvláště když jsem si vzpomněl, že němečtí policisté nejdřív jen pokrčili rameny, že se nedá nic dělat. Připouštím, že chyba je v tomto případě na mém přijímači.

1 0
možnosti
JH

J41a19k98u86b 42H76o31z46a

18. 9. 2018 12:02

A sakra, nějak jsem se netrefil do vlákna. Omlouvám se.

0 0
možnosti
JH

J27a47k68u84b 87H27o54z78a

18. 9. 2018 11:35

Asi bych se i zasmál, kdyby ten začátek nebyl tak moc podobný skutečné události z Německa. Ale k věci. Tentokrát mi to přišlo zbytečně dlouhé. Nacpal jste tam příliš mnoho nápadů (ty jinak byly dobré), čímž se z textu vytratila údernost

2 0
možnosti
JP

Děkuji za věcnou připomínku. Tu příhodu z Německa, kdy oběť potkala svého bývalého islamistického trýznitele, znám a svou absurditou mě právě inspirovala. Máte pravdu, že žertovat na tohle téma je už opravdu černočerný humor, ale stav, kdy se smějete a zároveň vás mrazí, to já mám docela v oblibě. I v nacistických koncentračních táborech kvetl "cynický" humor, a tam se také rozhodně nebylo čemu moc smát.

2 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik