Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé, hezké. Jen byste, pane Prouzo, měl častěji udělat nový odstavec...

2 0
možnosti

Vím o tom, pracuje se na zlepšení:-)

0 0
možnosti

Je škoda,že spousta Čechů vůbec neví,že existuje něco jako mentalita velkého národa...Ve vztahu k Rusům nebo Britům by jim to v mnohém otevřelo oči...

1 0
možnosti

Velmi zajímavý článek. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Sebevědomí - úctu a respekt --

chůzí v předklonu nezíská nikdo -

s tím mohu jen souhlasit.

Zkuste také někdy zavítat do nižších sociálních pater -

možná budete překvapen -

ale jinak hezké čtení.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já vždycky říkám, co je v Čechách od pěti do deseti, je v Americe od nuly do dvaceti. Neuvěřitelně pestrá směsice stylů i nestylů, uniformní šedi i barevných extrémů, ale každý si v ní může najít to svoje.

A protože jsem měl včera rangerskou službu v jednom z největších washingtonských amfiteátrů, přidám zážitek: před koncertem se často dělají pikniky a přestože za amfiteátrem je poměrně velký park, kde jsou i piknikové stoly, mnozí návštěvníci se prostě vykulí s židličkama na parkovišti a udělají si piknik přímo tam. To je také velmi častým zvykem před zápasy amerického fotbalu nebo baseballu.

Vypadá to trochu surrealisticky. :-)

8 0
možnosti

Ano, o tomhle fenoménu baštění na parkovištích vím. Ta charakteristika 5-10 a 0-20 je skutečně trefná. Proč vlastně, Jene, píšu o Americe já, který ji zná jen z pár obchodních cest a ne vy, který tam žijete? Co obnáší rangerská služba a jak se vůbec člověk stane washingtonským rangerem? Myslím, že bychom si početli.

6 0
možnosti

Když jsem to četl, nevěřil jsem vlastním očím. Vy jste přesně popsal mé zážitky z USA a Kanady. Kromě té návštěvy Bílého domu a vlastního jednání s miliardářem (já byl jen na malé párty u Baťů a tam to bylo normální) to bylo úplně, ale úplně všechno jako přes kopírák.

4 0
možnosti

To se mi až nechce věřit. To jsou věci. Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti

Vazeny pane Prouzo. Precetl jsem si vas clanek pozorne. Vase dobrodruzstvi s miliardarem je dobre povidani pro obcany, kteri maji radi clanky z "Enquirer", prominte, z "Blesku"!!

Vsak doplnim vase povidani s dulezitou ukazkou. Az pojedete znovu do USA, snazte normalniho obcana donucovat do neceho socialniho. Zde poznate toho praveho americana. Chvili bude premyslet a odpovi vam presne podle jeho uvahy, kolik ten vas natlak ho bude stat jeho osobni svobody. To je motto kazdeho normalniho obcana a toho miliardare take.

Zde se cesi musi hodne ucit!!

1 0
možnosti
Foto

Heleďte,milý kolego,kvůli Vám jsem připálila večeři,to se mi u jiných blogerů nestává;-DR^

Za trest půjdete s námi na pivo.;-)

3 0
možnosti

Místo toho, abyste mi,Šárko, poděkovala za dietní režim (spalovač-připalovač kalorií), cítím z toho výčitku. A trestat se vám zachtělo. Jak já k tomu přijdu?

1 0
možnosti

Tak takhle nějak si Ameriku představuji. Trochu přetvářky, trochu naivity. Ale jasně, že v tom množství lidí jsou i zástupci normálních lidí.

Soudě podle toho vstupního formuláře by se tam Cimrman vyřádil:-D

Díky, moc prima blog!

5 0
možnosti

Cimrman ten vstupní formulář vymyslel, ale původně pro účely jihoamerických Indiánů, kteří se hlásili na stavbu Panamského průplavu. Ti ovšem neznali lež a nutnost odevzdat luky a šípy, jakož i jed kurare, do nějž šípy namáčeli. To jen nějaký americký úředníček si ulehčil práci a formulář prostě opráskl i s chlupama. Důkazem jeho lenosti je i to, že v dotazníku zůstal i podpis tvůrce formuláře: Indiana Jones. To je ovšem jen zkomolenina Cimrmanovy přezdívky u Indiánů, s nimiž rád a často žertoval a dovedl je rozesmát až k pláči- Indiana Jokes.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS