Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^souhlas-člověk by nesměl už nic-připomínáte mi jednu zdejší blogerku, která píše celou sérii článků o tom, na co by si člověk měl nechat zajít chuť-přestala jsem ji číst protože člověka by přešla chuť vůbec žít-přehnaní kontrola toho co jím je fobie:-/

1 0
možnosti
RT
PM

Kdyby jogín místo meditace makal, asi by mu "vzdušná strava" nestačila...

0 0
možnosti
TV

T33o78m69a97s 73V42r34l25i38k

30. 7. 2018 16:57

Vseho s mirou, i prilis askeze skodi. Jenze novinari musi prodavat noviny a vedci musi publikovat, tak porad vymysleji ptakoviny. Diky za hezky clanek.

0 0
možnosti
VP

Samozřejmě karma, pobavil jsem se. Ano, je lepší naslouchat rozumu než všem těm vědeckým "autoritám". Už nevím kdo kdysi řekl: "vše je jed, jenom záleží na množství" A toho se držím.

1 0
možnosti
VPS

Spomínam si, ako po Černobyle u nás nebol hlávkový šalát - (vraj) bol kontaminovaný a strana a vláda chceli takto chrániť nás, občanov. Neskôr sa prevalilo, že ten istý šalát bol exportovaný do Rakúska a na otázku, či sa jeho konzumáciou Rakušáci nebáli o svoje zdravie prišla odpoveď, že predsa prirodzená radiácia je tu už od nepamäti a i televízor (vtedajší) ju vyžaruje. Ale na poškodenie zdravia by musel jednotlivec zjesť toho šalátu tuším 250 kg.

1 0
možnosti
MS

Vtipný článek, ale tak jednoduché a povrchní to není. Ono, když člověk hledá pro něco výmluvy, tak řekne, že i ten škvarek je zdravý. A pak tady máme chaos. Když je člověk v pohodě, tak nic neřeší. To je asi normální. To dělá spousta lidí. Když ho něco bolí, tak si vezme léky, které problém nevyřeší, jenom potlačí. A pak když nefungují léky, tak musí uznat, že by se měl dívat na to, co do svého těla vkládá a jak se k němu chová... Bylo by samozřejmě jednodušší v životě mít váš postoj, ale takhle to prostě nefunguje.. Nenechám odemknuté auto, jenom proto, že si myslím, že mě se nemůže přece nikdy stát, aby ho někdo ukradl.

0 0
možnosti
JP

Můj článek o názorech na výživu vůbec neříká nic o mém vlastním postoji k racionální výživě. Natož abych velel k nezřízené konzumaci “jedů”. Je jen o názorových obratech a i flagrantních rozporech mezi experty, kde je opravdu téměř nemožné si najít nějaká pevná jednoznačná vodítka pro nás, nutriční laiky. Když “mávám biftekem”, je to jen legrace k pobavení. Biftek jsem neměl, ani nepamatuji, i kvůli ceně. Snažím se “umírněně” stravovat a konzumovat hodně zeleniny, ovoce, vzhledem k mé práci ale nejsem určitě stravovacím řeholníkem a hřeším někdy až svatokrádežně, když se nacpu až v noci, protože jsem nějak přes den jídlo nestíhal.

2 0
možnosti
SN

:-)......Právě poslouchám Fokus Václava MOravce! No.....to je dílo. Alkohol škodí, kouření škodí,. já dodávám,.....jak komu. Mám též už osmdesátku na krku. Kouřím ne moc od 15, alkohol s drobnými přestávkami také od 15. Pravidelně říkám.....kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští!

Kdyby to tak fungovalo, tak by nás ve stovce museli dotloukat, abychom tu nestrašili. Opak je pravdou. Znám mnoho lidí, kteří nepotáhli z cíga a umřeli na rakovinu plic. Život se má prožít, ne protrpět jako asketa. Kardiochirurg Pirk i profesor Šamánek, pravidelné pití alkoholu v přiměřeném množství doporučují. Já také. KDyž se mě někdo ze známých zeptá....jak se máš? Odtuším.....žiju a piju, úspěšně se propíjím ke smrti a moc se mi to líbí! Pro Vás......R^R^R^

6 0
možnosti
Foto

Strejda,dědův bratr,pil první ligu. Zemřel v 85 letech. Teta,abstinentka,v 56 na rakovinu. A pak se v tom vyznejte. Kdepak,každý má osud napsanej a tím se ten nahoře řídí.:-)

Pěkný blog a řadím vás do OblíbenýchR^

6 0
možnosti
JP

A je to marný, je to marný, je to marný. Člověk tu tepe do sebevražedných debužírantů, oni přikyvují, v jedné ruce klobásu, ve druhé špek. Jdu se oběsit mezi štangle salámu do špajzu. ;-(

3 0
možnosti

Josefe, a nemohl byste nejdřív nějaké štangle z té špajzky vyhodit?

Já mám jen takový malý uheráček...:-((

1 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik