Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Josefe, já nevěřím svým okám! Kam zdrhnul ten laskavý gentleman, a vynořil se ten, co teď vycenil zuby! Prý nevděčnice nevděčná?! Já, taková solida:-)))

Jste mě tahal za fusekli, že jako ať neotravuji, a počkám si na vánoce!:-))))) Kdo počká, ten se dočká! A teď je fofr:-))))

No, tak formality jsou za mnou, a teď k "věci":

Básně jsou takříkajíc jedlé, zejména ta druhá... kterou bych nazvala Rybí:-))))

Píseň se mi líbí možná ještě víc...

A video bohužel nemám na čem přehrát. Můj mobil má omezené provozní náklady :-D

Takže celkové hodnocení, i přes porušení paktu o neútočení, je velmi kladné:-)))

1 0
možnosti

Milá Marie Solidová, i ten nejlaskavější gentleman si občas utře boty do záclon. Na rozdíl od lidu nejemných mravů tak však činí z nouze a donucení, aby například při audienci u královny neměl boty zablácené. Překvapuje mě však, že si nemůžete přehrát videa. Také mám na mobilu tarif zavěšený proklatě nízko, ale videa mi dopřává. Který to mobilní operátor mě nepřejícně odřízl od vašeho kritického pohledu na mé videovýtvory? Nepomohla by ani nějaká zastávka MHD s wifi, které po Praze laskavě roztrousili internetoví dobromilové?

1 0
možnosti

P11e37t29r 18B82u15r13i42a26n

23. 7. 2018 12:18

Hezké karma. První básnička je dobrá, ale některé pasáže a obraty nejsou můj šálek čaje, napsal bych je jinak. Druhá mě neoslovila. Text (i hudba) písničky jsou velmi dobré, určitě bych si ji v autě pustil (a to jsem tvrdý rocker), poslední hudební scénka je naprosto bombová! Typicky český ironický a přitom řízný humor.

Básničky se myslím dneska čtou, ale problém je v tom, že na tu poměrně malou základnu čtenářů (oproti třeba historickým románům, mystery, sci-fi, či konzumentům You tube apod.) má každý z nich kontrastně jiný vkus. Muselo by se vydávat každý půlrok větší množství titulů rozdílného stylu poezie a to není technicky možné, protože poezie jako taková má potíže se uživit sama o sobě jako celek.

0 0
možnosti

Díky za náčumendu i za hodnocení. Publikace literárních pokusů je vždycky tak trochu veřejným obnažením duše a proto riskantní. Tu druhou volně veršovanou báseň jsem tam dal proto, že vyhrála v celointernetové soutěži poezie a také kvůli románu, který uvozuje. A souhlasím i s faktem, že ve značně scvrklé obci čtenářů poezie je vkus rozkročen jak Kolos rhodský nad vodami. A to je pak opravdu těžké si vůbec nějaké čtenáře najít. Což mi nezabrání poezii dál psát, konečně básník by měl být osamělý a z toho v lehké depresi pořád.

1 0
možnosti
Foto

A tak jsem si i poslechla a pousmívala se u videí a zkusila hledat Vaše žraloky v knihovnických databázích (ta dávná profesní deformace ještě nechává své drobné stopy) a nenašla. Jen autoritní záznam v Národní knihovně a Zvláštní znamení. A to jsem se tak těšila, že do "žraloků" někdy takhle navečer nahlédnu...

Myslím, že poezie se pořád čte. A ještě více píše. Do šuplat. Technika jí trochu nesvědčí, aspoň se mi to zdá. Básničce, básni i poetickým textům prostě sluší "pološero" a na monitoru se divně vyjímají, něco ztrácí. Nemohou za to ony ani autor. To to médium a snad i formát.

Vám ještě jednou díky. (A vrtá mi hlavou, jestli mohu mít i dotaz netaneční :-)).

0 0
možnosti

Vy, paní Jano, můžete mít dotaz jakýkoli. Pokud mi na mail, v článku uvedený, napíšete, kam vám román mám poslat, tak vám ho daruji. Stejně jako jsem to již slíbil Marii Šípkové, ale ta, nevděčnice nevděčná, mě tady nejdřív pořád upomínala, že jsem poetický blog pořád sliboval a nic- a pak se tady ani neukáže. A přitom tenhle blog byl určen především vám dvěma. Takhle ženský svět oplácí naivním důvěřivým mužům.:-)

0 0
možnosti
Foto

J21a20n96a 41M33a39j71o78v94á

22. 7. 2018 23:33

Josefe...k tomuto skoronočnímu R^ přidám ještě denní nevímco...(nemám v ložnici sluchátka, tak až pustím i videa.

Nicméně...díky už teď.

0 0
možnosti

Děkuji za noční návštěvu, poezii dnes čte už opravdu málokdo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik