Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Prouzo, stává se ze mě Váš nekritický obdivovatel. Nejřív mě dostali do kolen zmýlení jaloví a teď tohle. Proboha, proč už dávno nejste bloger století? Umět tak pregnantně trefit hřebík na hlavičku! Nebo si dovolit vyšlápnout na Halíka, který je chodící Karlovou univerzitou, to už chce nějaké koule! Nevím, přijde mi, že je snad toho tance a projektování pro Vás škoda. Vy byste měl psát filozofické romány! s pozdravem. MP

0 0
možnosti

P28e24t94r 31S97k45á37c56e27l

22. 7. 2018 23:39

A já si navíc myslím, že chlapy „vyrábějí“ ženy.

Máte pravdu, platí stále: Kde by byla vláda žen, nebýt ješitnosti mužů. A je to tak dobře, protože v Evropě si žena vybere muže podle jistých kritérií (pozná, že ji a rodinu uživí, že bude oporou, atp.) a potom plodí a vychovávají ještě schopnější potomky. Kdežto v jiném světě má chlap čtyři ženy, lempl chlap si je vybere a mají spolu jaké potomky? A násobí se to...

0 0
možnosti
Foto

Ladies and Guatemalans,

ruku na srdce, ono ani mezi nama Panama neni všecko v richtigu :-)R^

5 0
možnosti

Ano; i mezi náma Panama se najde občas nějaký Guatemamlas a když Paříž (a některý Bombaj vydatně), tak potom trochu Šanghaj a pozdě pak bycha Hondurasiti. Když jsem byl ještě JAR a měl se Chile k světu, měl jsem ženy za Maledivy, ale všechno šlo postupně do Ohia zelenýho a tak teď k stáru píšu takový nenávistný Haiti.

6 0
možnosti
Foto

Teda přiznám se,že se mi to nelehko četlo,málo odstavců a příliš nahuštěný text,ale za obsah jsem Vám tu karmu trochu namasírovala,no.;-D

0 0
možnosti
Foto

J37a12n78a 19M59a25j59o35v21á

18. 7. 2018 20:09

Josefe, já vím, že jsem mimo téma, ale prostě...musím...co se s vámi dá tančit???

0 0
možnosti

J21a97n 97P74a87v48e52l

18. 7. 2018 17:50

Prozradím Vám jednu informaci. Už celá tisíciletí se stárnoucí lidé dělí na dvě kategorie. Na ty kterým stárne jen tělo a ty, kterým stárne mysl a tělo. Vy patříte, bezpochyby, do druhé kategorie. Tisíciletí můžeme číst díla lidí, co nechápou tu dnešní generaci. Vážně, už před starým Římem lidé psali, že dnešní mládež je zkažená a oni jí nechápou.

3 0
možnosti

Máte pravdu, stárne mi tělo, mysl opotřebovaná jak dveře do chlíva, občan druhé kategorie, jak správně píšete. Občan zteřelý. Řečeno ústy pana Sováka v inscenaci Bohouš: Pán už nemůže, pán dožužlává. Z posledních sil hrozím zkažené mládeži pěstičkou, než to milosrdná demence vše přikryje. Pro smích všem moudrým jako jste vy, kteří vědí, jaký kolovrátek ti stařečkové už po tisící roztáčejí a ani vůbec netuší, jak už to před nimi dávno - a lépe - zformulovali filozofové řečtí, římští, a taky okresní tajemník KSČ v hlášení o vlasatých živlech a jejich řádění na místní diskotéce.

4 0
možnosti

Krásné a výstižné;-)

2 1
možnosti

Děkuji za návštěvu, prostě se mi po starém světě, kdy ženy byly dámami, trochu stýská.

2 0
možnosti

A dámy nevěřte těm, co slibují! Třeba poezii 18.7.2018, protože to je to správné datum:-D:-D

Ale jinak se s blogem naprosto ztotožňuji. Nic se nemá přehánět..ani demokracie ve vztazích mezilidských...

2 1
možnosti

Já věděl, že budu vyplísněn:-) Ale vysvětlení je prosté, rozhodl jsem se-když už tu poprvé budu publikovat literární tvorbu- tak přidám i píseň. Jenže musím mít souhlas skladatele, ten jsem získal až včera. A ještě musím k tomu vyrobit video. To všechno až po práci, samozřejmě. Tak snad před vánoci to bude v kupě;-) Nebo zítra,...

0 0
možnosti

to to s tou holkou na nuda nic neudělalo?

2 0
možnosti

Opravdu nevím, co to s ní udělalo, jen vím, že ani jednou nenechavé ruce maséra-amatéra neodstrčila. Takže něco asi ano. Ale jinak, jak říká klasik: Já nám mladým nerozumím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik