Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R98a39d84e44k 41J43a71r65o33š

13. 6. 2018 22:11

Dobré, ale s výhradou... R^

Vy děláte v podstatě totéž, co kritizujete. Vytváříte informačně přehlcený sáhodlouhý článek vhodný pro dlouhé zimní večery, anebo pro důchodce, kteří nemají roupama co dělat, protože čumět z okna nebo luštit sudoku už je nebaví... :-)

Normální čtenář se v tom vašem "nadupaném" textu rychle ztratí a pokud má síly to dočíst, tak na konci už si moc nevybaví, co bylo vepředu...

Příště pište úderně a jednoduše (čímž není myšleno primitivně)

0 0
možnosti

Jsem rád, že jsem už starý. Od té doby, co jsme zaměnili staré, dobré římské právo za americké pozitivní právo, stal se svět hodně divný. Chápu, že po znehodnocení římského práva komunisty tomu nemohlo být jinak, ale přesto je to krok zpět! :-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle si musím rozložit do etap...

0 0
možnosti

Ty jsi nějaká slabá na plíce, né? :-))

Já to přečetla jedním dechem:-D

0 0
možnosti

Teda, Josefe, Vy jste se rozvášnil!:-)

A já to přečetla až do konce...

(jen snad s tou Šipkovou a nelíbáním...to jste nemusel :-D)

Jinak - kdo by se tahal s kládama do lesa - prostě tradičně trefný blog!

1 0
možnosti
JP

Ježišmarjá, to mi fakt nedošlo:-) Šípková Mařenka. Jsem to ale hulvát. To jsem tomu dal. Takže příště zase Popelka. Velkou omluvnou probouzecí pusu posílám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik