Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Skvěle napsáno, konečně někdo bez hysterických komentářů (míním i prof. Halíka) popsal situaci.

Je to vlastně marginální záležitost, kterou pomohla medializovat ta demonstrace. I mně jde kálení na symboly proti srsti a něco se mně dotýká i uráží, ale v rámci svobody projevu, bych se omezila na toto své sdělení oproti sdělení autora hry.

1 0
možnosti
MD

Krestanstvi i islam toho maji hodne za sebou. Od davnych veku. Takze jednomu vytane na mysli predevsim .. a ze prave dnes a takto. Ze se jedna o rezisera je vlastne priznacne.

Kdyz pomineme, jaky podil na hrichu krestanskeho sveta ma moravsky traktorista z Hane.

0 0
možnosti
MS

Výborný článek, děkuju. Měl jsem umělecky laický pocit že protest slušných lidí se dal klasifikovat jako umění happeningu. Děkuju, že jste mi to potvrdil. Ta akce chlapců v tričku diváky také šokovala a pobouřila a "nasrala" , čímž splnili všechny atributy umění akce.

Spíš mě zarazily veřejné výroky bývalé ústavní soudkyně, která by jednu skupinu umělecky neomezovala a druhou ano.

1 0
možnosti
MS

Pěkně věcně a vtipně shrnuto.

1 0
možnosti
AR

Prof. Halík v těchto dnech bude slavit výročí 70-tých narozenin8-o

0 0
možnosti

totální vtažení diváka do hry ;-D;-D;-D.

Ano máte pravdu, realita znovu "vymyslela" lepší dílo, než sám umělec...

2 0
možnosti
JP

Už se skoro nevyplatí dělat humor a satiru. Zábavné pořady ji vysílají pořád; jen ze setrvačnosti tomu říkají zpravodajství a publicistika:-) Škoda jen, že to občas bez varování přepnou na horor.

3 0
možnosti
JS

Jsem presvedcen, ze reziser Frljic si zakrok "Slusnych lidi" objednal a zaplatil ze sve gaze, protoze lepsi reklamu mu zadna agentura nemohla poskytnout. Po precteni toho uraganu kritiky, barvitem popsu ohavnosti na jevisti a policejnim zakroku budou se lide, kteri do divadla za cely zivot nevkrocili pidit po smazanem zaznamu na Youtube. Nedivil bych se, ze pro tak siroky zajem bude tento kus vysilat i CT Art,

2 0
možnosti
JK

Výborně napsané. S něčím bych sem tam třeba trochu polemizoval, ale zatím to je to nekomplexnější, nejfundovanější a nejvěcnější, co jsem o celé této záležitosti četl.

2 0
možnosti
JP

Nerad píšu rychlokvašné dojmologie.Děkuji za ocenění.

4 0
možnosti

Josefe, díky za solidní shrnutí, o co vlastně v Brně jde. Napsáno skvěle, jako obvykle.

Díky!

3 0
možnosti
JP

A hned mám hezký den (večer). :-)

0 0
možnosti
PK

Konečně jsem měl možnost se seznámit s obsahem viděno očima profíka a občana a pravda je, že jsem si trochu svůj názor upravil díky tomu. Jako vždy karma na druhouR^R^R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik