Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy ještě, že mi toto uniklo v reálném čase. Takhle jsem jen, zcela negenderově, pouze připálila obyčejný, sobotní oběd! (zejména scéna přes restaurací zcela upoutala moji pozornost:-)).

Jste úplně normální likvidátor smíchem!;-D;-DR^

0 0
možnosti

Pořádáme svůj vlastní průvod Prague Bride(Pražská nevěstka). Sraz zúčastněných je vždy symbolicky pod ocasem (koně sv.Václava), potom se průvod vydá k Vltavě. V čele průvodu neseme na holi napíchnutou Moranu, symbol ženského útlaku mužů, a nakonec ji zapálíme a hodíme do Vltavy za zpěvu písně Nesem, nesem kyselo, čtyry leta viselo, na pátý rok spadlo, s meat loaf too hned zvjadlo.

1 0
možnosti

;-DR^ Pane Prouza máte cíl, máte i plán. Akorát otázku: "Jak do budoucna bude projekt meat loaf too reagovat na Prague Pride?"

1 0
možnosti

Zcela potvrzuji zhýralost žen. Přestože jsem ve věku, kdy si mě konečně ženy přestávají všímat a konečně si mohu užívat poklidného popíjení piva i v dámské společnosti beze strachu, že se na mě nějaká chlípnice přisaje, zažil jsem dnes naprosto hroznou příhodu. Opravdu, čestné slovo, vůbec nekecám.

Na obědě, u vedlejšího stolu, seděly tři důchodkyně. Dle vzhledu už zjevně zasloužilé. A snad čtvrt hodiny se bavily o kolouškách (dle jejich slov mládenci aspoň o 13 let mladší). Při tomto jejich rozhovoru jsem se na židli schoulil a začal se tvářit, jako bych tam vůbec nebyl. Samozřejmě ze strachu, že si mě všimnou, protože odhadem bych pro ně tím kolouškem byl. Naštěstí už byly patrně tak slepé, že mě nezaregistrovaly, takže jsem dnešek přežil bez úhony. Ale žaludek jsem měl stažený tak, že jsem do sebe více než jedno pivo nedostal...

1 0
možnosti

Pozor na tyhle zralé vlčice, jdou po koloušcích jak rozvedené ženy milionářů po fitness trenérech.

0 0
možnosti

Perfektně napsáno. Díky za pobavení.

P.S. Asi jste viděl reakci pivovaru Bernard na kampaň mee too - též vtipná reakce. Pokud ne, stačí zadat "mee too bernard" a hned vyskočí obrázek.

0 0
možnosti

Jistěže znám, pan Bernard je emeritní šéf našeho spolku.

1 0
možnosti
Foto

Tak se na obryni musí! :-)

1 0
možnosti

Tak se na obryni musí, když nás svými kecy dusí. Když se zapojíme více, budou z obryň trpaslice.

2 0
možnosti

Vynikající článek taky si teď budu dávat na ty ženy více pozor už přeci jenom v 56 letech nejsem žádný mladík aby mě tohle všechno dělaly.

1 0
možnosti

Hlavně pozor na ty výtahy v pekárnách, ze mě už je trochu liftofob.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS