Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, máte pravdu. Rychlokvašné moderátory (moderátorky) radši neposlouchat.

A někteří "mazáci" na Čt 24 - to je taky zážitek:-))

Proto si velmi užívám profesionálního výkonu Jana Kovaříka v ranním tříhodinovém bloku na Čro Dvojka.

0 0
možnosti

Mně bolí uši od sportovních komentátorů a nakonec se rozčílím. Zrovna dnes z halového mistrovství:

"Skáče tyčkař a on říká: Skvělý tyčkař, vstupuje do této části závodu, určitě se bude snažit, atd. atd." Prostě informace, které vidíme, ale když na titulcích nejede o jaký druh v soutěži jde (až později zjistíte že pětiboj či co), proč neinformuje? Když na titulcích nečtete, že je nastavena výška x metrů, proč to neříct? Zvláště při utkáních mě irituje, když za první poločas a na začátku druhého ani jednou neřekne oblíbené úsloví machrů - komentátorů: "Pro ty. kteří zasedli k obrazovkám později...." atp. Nebo při evropských soutěžích, tedy při dvoukolových zápasech několkrát neopakují, jaký výsledek dosáhlo nynější domácí družstvo na hřišti soupeře a s jakým výsledkem naše mužstvo postupuje do dalšího kola. Pro ně jsou to drobnosti, skoro samozřejmosti, ale když podobné informace někdy ani nevyčtu z článku k utkání z novin, trpíííím. A kdo si má pamatovat 14 dnů, jaký výsledek byl dosažen? A je toho víc, však článek je obsáhlý. Ale dokud se redaktoři sportovní a jiní budou plácat po ramenou, tak se kvalita nezmění. Jóó srandičky při OH, to by jim a technikům šly, ale přesně, tedy v pravý čas informovat diváka a posluchače v jednom, to jim uniká. Stejně ale si myslím, že ryba páchne od hlavy a když byla volba ředitele ČT, psal jsem coby akcionář ČT svůj tip SMSkou jednomu členu Rady ČT. Víte co mi odpověděl? "A ty jsi kdo?" Taková nadutost, jako před rokem 1989. V televizích by se mělo začít s přeměnami ve společnosti, jinak se jich prostřednictvím voleb nedočkáme. Zdravého rozumu je nám třeba...

0 0
možnosti

...a napsal jsem řediteli ČT sport panu Ponikelskému moje výhrady i s odkazem na tento článek. Doufám, že se na mne autor nebude zlobit.

0 0
možnosti
Foto

Čtivě sepsané. Budiž vám útěchou, že tady za oceánem to není o moc lepší. Promyšlený argument nebo hlubší analýzu z pohledem z obou stran, aby jeden ohledal.

1 0
možnosti
Foto

Moderátoři na ČT 24 jsou dobří, možná více než to.

1 4
možnosti

Dobrý den, pane Prouzo. Napřed vám musím poděkovat za text, s jehož obsahem naprosto souhlasím. Ale co ta forma? Sáhodlouhé odstavce, text teče bez vzruch, že záhy zapomenu, co jsem četl o pět, deset řádků výš, stále nové a zbytečné varianty na totéž. Je to asi stejná chyba, jako když zprávař čte jednotlivé zprávy stále stejným, monotonním hlasem. Protrpěl jsem váš text do konce, protože mě toto téma mimořádně zajímá. Mám pocit, že píšete systémem nabalující se sněhové koule (ještě tohle tam musím dám a ještě tohle a ještě). Podle mého je váš text pouhou surovinou, z které by podstatným zkrácením a strukturováním teprve mohl vzniknout dobrý článek o bídě moderátorské. Navíc mám pocit, že až k tomu Kusturicovi je to jen úvod, expozice. Teprve potom nabírá text na spádu a poutavosti, že mi přestávají vadit jeho nedostatky.

Nicméně za ten obsah a za to, že jste druhou částí napravil dojem, dávám karmu.

3 0
možnosti

Musím přiznat pane autore, že mi dalo velkou práci se prokousat až ke konci blogu a mám obavu, že jsem řadu velmi dobrých info zapomněl.

Mám jedinou poznámku, pokud moderátor polických debat není nezávislý a řekněme nad stranami, neměl by to dělat. Typický příklad je pan Moravec, který je skvělý moderátor, ale bohužel dosti znatelně straní jistým skupinám a ostatní zase omezuje.

4 1
možnosti

Pan Moravec je zlatý oproti Michaele Jílkové. Z té strannost doslova stříká. Ale to je vše nic proti televizi, kde se střídají pořady otřesného nemoderátora s Budem Spencerem. To je skutečné dno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3399x
Inženýr ekonom, choreograf, lektor tance a společenské výchovy. Příjemce kapesného od státu za celoživotní sociální a zdravotní pojištění proti přetížení peněženky. Docent spontánní dojmologie a rychlých polních soudů. Na hlavu vzatý odborník na mediální obluzování, mentor exekutorů ducha, travič politické blbé nálady a deratizátor zapouzdřených ideologií. Čtyři děti, pět vnoučat. Životní heslo: Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo (Kapka proráží kámen nikoli silou, ale opakovaným kapáním). Znamením štír. 

Seznam rubrik